مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان:

خبرنگاران بروجردی از خدمات خانه مطبوعات بهره مند می شوند

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۹:۱۴
کد خبر: ۱۰۷۷۵۲۱
خبرنگاران بروجردی از خدمات خانه مطبوعات بهره مند می شوند
سید احمد موسوی گفت: در صورت ساماندهی خبرنگاران شهرستان بروجرد خبرنگاران بروجردی نیز از خدمات خانه مطبوعات بهره مند می شوند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ موسوی  با حضور در شهرستان بروجردورئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان،اظهار کرد: رویکرد خانه مطبوعات دوره ششم متفاوت می باشد و توجه به خبرنگاران شهرستان استان در دستور کار هیئت مدیره قرار دارد، این موضوع در حد حرف نیست ، شروع کار انتخاب نماینده برای هر شهرستان ، اقدام اولیه ما در این راستا می باشد.

اوافزود: در صورت ساماندهی خبرنگاران شهرستان بروجرد تمام خدماتی که خانه مطبوعات در مرکز استان ارائه می‌دهد ، به خبرنگاران در شهرستان بروجرد نیز ارائه خواهند شد.

موسوی با بیان اینکه ظرفیت بسیار خوبی در شهرستان بروجرد وجود دارد ، افزود: متاسفانه استقبال خوبی از سامانه مطبوعات نداشته‌اند، انتظار داریم با همکاری و برنامه ریزی  آقای مهربان ،خبرنگاران شهرستان بروجرد را ساماندهی و به عضویت سامانه خانه مطبوعات که تنها مرجع شناسایی و هویت بخشی به خبرنگاران در هر استان است سوق دهد.

مدیرعامل خانه مطبوعات لرستان بیان کرد: انتظار دیگری که از رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد داریم این است که یک اتاق در این اداره به نماینده خانه مطبوعات شهرستان بروجرد در جهت پیشبرد هرچه بهتر اهداف خانه مطبوعات اختصاص دهید و بر این موضوع تاکید خاص داریم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز