ترکیب تیم لیگ برتری تنیس روی میز "شهرداری کرج" اعلام شد /"طاهرخانی" در جمع کرجی ها

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۳:۴۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۷۷۵۲۳
ترکیب تیم لیگ برتری تنیس روی میز شهرداری کرج اعلام شد /طاهرخانی در جمع کرجی ها
سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج از مشخص شدن نفرات نهایی این تیم جهت حضور در فصل جدید لیگ برتر تنیس روی میز خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، امیر بخشی اظهار کرد: پس از رایزنی  ومذاکرات مختلف در نهایت نفرات تیم شهرداری کرج برای حضور در لیگ برتر مشخص شد و قرارداد این بازیکنان نیز امضا شد.

وی افزود: در فصل جدید موفق شدیم حمیدرضا طاهرخانی نفر اول رنکینگ کشور را جذب کنیم تا با قدرت بیشتری در مسابقات پیش رو حاضر شویم.

بخشی به دیگر نفرات تیم اشاره کرد و گفت: مهرداد دهستانی، مهدی معدن کن، سعید احمدیان، محمد موسوی، امیر حسین رزاق نیا،امیر میرالماسی وعلی خطیری به عنوان بازیکن و امید بخشی ومنوچهر صفایی به عنوان مربی و عمران احمدی در کسوت سرپرست تیم را همراهی خواهند کرد.

سرمربی تیم تنیس روی میز شهرداری کرج از آغاز تمرینات این تیم از اواسط هفته جاری خبرداد و گفت: لیگ برتر قرار است اواخر آبان ماه آغاز شود وتلاش می کنیم تیمی آماده را راهی این مسابقات کنیم.

وی تصریح کرد: البته با کناره گیری تیم پتروشیمی و حضور بازیکنان باکیفیت در تیم های مختلف امسال شاهد رقابت سختی خواهیم بود و اکثر تیم های حاضر می توانند برای روی سکو رفتن مدعی باشند.

بخشی در پایان گفت: تمام توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نماینده شایسته ای برای البرز باشیم و پاسخ اعتماد دوباره مدیریت شهری کرج را بدهیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز