مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان :

زمین برای ساخت ۱۱۴ واحد در طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان واگذار شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۳ - ۱۴:۴۴:۵۷
کد خبر: ۱۰۷۷۵۹۲
زمین برای ساخت ۱۱۴ واحد در طرح اقدام ملی مسکن در استان سمنان واگذار شد
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان گفت: زمین لازم برای ساخت ١١۴ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن در استان به متقاضیان واگذار شد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ علیرضا فلاحی روز شنبه به رسانه‌ها ابراز داشت: سهمیه بنیاد مسکن استان سمنان در طرح اقدام ملی مسکن  تعداد ٢ هزار و ۶۹۰ واحد است.

وی افزود: تعداد ٣٨ پلاک به ١١۴ نفر از متقاضیان مسکن در شهر دامغان به منظور ساخت و ساز به روش گروه های سه نفره تخصیص داده شد و هر سه نفر یک قطعه زمین دریافت کردند تا پس از اخذ پروانه ساختمانی نسبت به شروع عملیات اجرایی اقدام کنند.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان تصریح کرد: تعداد ۴٢۶ واحد مسکونی به صورت مستقیم توسط بنیاد مسکن استان احداث و تحویل متقاضیان می‌شود و عملیات ساخت و ساز تعدادی از طرح‌های تعریف شده نیز توسط شرکت های انبوه ساز انجام می‌شود.

فلاحی اظهار داشت: در حال حاضر در شاهرود سه پروژه در نظر گرفته شده که عملیات ساخت پروژه ٩۶ واحدی شروع شده و دارای ٢٠ درصد پیشرفت فیزیکی است و ۲ پروژه دیگر در حال اخذ پروانه ساخت است.

وی افزود: در شهر سمنان نیز ۵ پروژه تعریف شده که کار طراحی آن توسط بنیاد مسکن انجام شده و در مرحله دریافت پروانه ساخت است.

استان سمنان ۷۰۲ هزار نفر جمعیت دارد و  وسعت آن۹۷ هزار و ۴۹۱ کیلومتر مربع است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز