اجرای طرح آمران سلامت توسط جمعیت هلال احمر در سطح استان کردستان

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۱:۴۰:۳۳
کد خبر: ۱۰۷۸۱۴۰
اجرای طرح آمران سلامت توسط جمعیت هلال احمر در سطح استان کردستان
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان از اجرای طرح آمران سلامت به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در شهرستانهای استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، پیام جلالی مدیر عامل این جمعیت با اشاره به دستور دبیرکل جمعیت هلال احمر در راستای فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با مسئولان ستاد ملی کرونا در خصوص استفاده از ظرفیت داوطلبان در مبارزه با ویروس کرونا گفت : با لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب و دستور فوری دبیرکل محترم جمعیت هلال احمر مقرر شد طرح آمران سلامت ، در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، با هدف ارائه توصیه های لازم به هموطنان و آن هم با استفاده از ظرفیت اعضای جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر ، در سطح معابر پرتردد مراکز شهرستان ها اجرا گردد .

وی افزود: در این طرح جوانان و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان کردستان با حضور در معابر پر تردد ، ضمن ارائه آموزش نکات بهداشتی پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ، هموطنانی که بدون رعایت پروتکل های بهداشتی از جمله عدم استفاده از ماسک، نسبت به تردد در سطح معابر اقدام می کنند را به رعایت پروتکل ها و همچنین احترام به سلامت دیگر هموطنان ارشاد می نمایند.

دکتر جلالی بیان کرد: صبح روز دوشنبه مورخ ۵ آبان ماه سال ۱۳۹۹ با تشکیل دبیرخانه طرح آمران سلامت در ستاد جمعیت هلال احمر استان و فراهم نمودن شرایط لازم ، اجرای این طرح در معابر اصلی و پر تردد مراکز شهرستان های استان کردستان ، علی الخصوص در نقاط پرتردد آغاز خواهد شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کردستان خاطر نشان کرد: کنترل و مهار ویروس کرونا در کشور مستلزم توجه جدی به دستورالعمل ها ، رعایت فاصله گذاری اجتماعی و همچنین عدم تردد غیر ضروری در معابر است که جمعیت هلال احمر ، در این راستا و در جهت حفاظت از سلامت هموطنان ، اقدام به انجام طرح آمران سلامت نموده است .

وی در پایان افزود : امیدواریم با همکاری مردم عزیز و با فرهنگ استان کردستان و با اجرای این طرح ، از وضعیت نگران کننده شیوع ویروس کرونا، با کمترین مورد ابتلا عبور کنیم .

 

 

نظر شما