گل ریحان کانون اتفاقات عجیب و غریب :

یکی به مدیرعامل بگوید چیزی به شروع لیگ نمانده است!

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۳:۴۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۸۲۷۹
یکی به مدیرعامل بگوید چیزی به شروع لیگ نمانده است!
چندی پیش مطلبی در خصوص باشگاه گل ریحان منتشر شد که یکی از فعالان رسانه ای این باشگاه را به کیوسک مطبوعاتی تشبیه کرده بود که در آن هرچیزی عرضه می شود جز مطبوعات. بدرستی در گل ریحان هم هراتفاقی در حال وقوع است جز فوتبال.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، شنیده ها حاکی از آن است که پس از کنار رفتن محمود عربی معاون ورزشی گل ریحان، علی لطیفی سرمربی این تیم هم  در حالی که با امید زیادی به کرج آمده بود فرار را به قرار ترجیح داده تا با وضعیت نابسامان کنونی حداقل اعتبار فوتبالی خود را قربانی تعلل مدیران باشگاه گل ریحان نکند.

لطیفی پیش از این هدایت گل ریحان را برعهده داشته و انصافا با بودجه کمتر از دو میلیارد تومان تیم خوبی را روانه مسابقات کرده بود و تا هفته های پایانی نیز یکی از شانس های صعود به حساب می آمد.

پیشکسوت استقلال بار دیگر با امید فراوان برای هدایت گل ریحان به کرج آمد و در مصاحبه های خود همواره از ساختن تیمی منسجم و قابل احترام سخن می گفت اما گویا لطیفی هم نتوانست با تعلل و یا بی پولی مدیران باشگاه کنار بیاید و از این که نتوانست بازیکنی را جذب کند دلسرد شد.

گویا امروز قرار است سرمربی جدید گل ریحان معارفه شود و نام علی نیکبخت سرمربی سابق تیم خیبر خرم آباد و هوادار تهران بعنوان اصلی ترین گزینه به چشم می خورد اما باید دید او تا کی می تواند با بی برنامگی مدیران کنار بیاید.

اگر کسی به آقای رضایی مدیرعامل باشگاه گل ریحان دسترسی دارد به ایشان بگوید که چیزی به آغاز لیگ باقی نمانده و حقیقتا مردم از این همه رفت و آمد خسته شده اند.

مدیران باشگاه بهتر است با مردم شفاف باشند و دلیل جدایی لطیفی و آمدن نیکبخت را توضیح دهند و بگویند که آیا سرمربی جدید هم با بی پولی دست و پنجه نرم خواهد کرد یا اتفاق دیگری رخ می دهد؟

 

نظر شما