استاندار یزد:

اجرای طرح امین در مدارس یزد را حمایت می‌کنیم / لزوم ارزیابی و گزینش مبلغان

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۷:۴۸
کد خبر: ۱۰۷۸۳۲۳
اجرای طرح امین در مدارس یزد را حمایت می‌کنیم / لزوم ارزیابی و گزینش مبلغان
استاندار یزد گفت: از اجرای طرح امین در مدارس استان یزد حمایت می‌کنیم زیرا اجرای این طرح، اطمینان‌بخشی نسبت به تربیت دینی بهتر نسل آینده ایجاد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدعلی طالبی" استاندار یزد در دیدار اعضای ستاد ملی و استانی همکاری‌های آموزش و پرورش و حوزه‌های علمیه با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به نگاه بسیار خوب آیت الله اعرافی، رئیس حوزه های علمیه سراسر کشور به مقوله تربیت دینی در آموزش و پرورش اظهار داشت: در جلسات مختلف با دیدگاه‌های ایشان در حوزه آموزش و پرورش آشنا شدم و این دیدگاه‌ها و عمل به راهبردهای ایشان را بسیار مفید برای نظام تعلیم و تربیت کشور می دانم و همیشه معتقدم جدای از همکاری، بحث حوزه و مدرسه باید از این شخصیت‌های ارزشمند برای ارتقا جایگاه تعلیم و تربیت استفاده کند.

وی افزود: همکاری خوبی بین حوزه و مدرسه شکل گرفته و از حضور و دغدغه آیت الله اعرافی در اجرای طرح‌های فرهنگی می توان به مفید بودن طرح مدارس امین واقف شد ضمن اینکه نیروهای خوش فکری در این طرح فعال شده اند و می توان اطمینان بیشتری به تربیت دینی بهتر نسل آینده پیدا کرد.

استاندار یزد عنوان کرد: وظیفه خود می دانیم از منابع استانی به اجرای کامل این طرح کمک کنیم و گرچه منابع کم و درخواست‌ها بسیار است اما به نظر می‌رسد آموزش و پرورش بسیار حائز اهمیت و دارای اولویت است.

طالبی با مطلوب ارزیابی کردن طرح امین ادامه داد: برخی گزارش‌ها از مواردی از نارضایتی در زمینه تعامل روحانی مستقر در مدارس با معلمان خبر می‌دهد که لازم است برای اجرای مطلوب این طرح، روی انتخاب مبلغ اعزامی به مدارس، حساسیت ویژه ای وجود داشته باشد.

وی تاکید کرد: باید مراقب باشیم که سطح کار حفظ شود و هرکس اعلام آمادگی کرد، به راحتی نتواند در مدارس حضور پیدا کند بلکه باید ملاک ها و معیارهایی برای گزینش افراد وجود داشته باشد تا بتوانند در تعامل با معلمان موثر واقع شوند و نتیجه مطلوب آن را بر تربیت دانش آموزان شاهد باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز