با حضور استاندار یزد:

ساخت ۴۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در یزد آغاز شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۰:۴۹
کد خبر: ۱۰۷۸۴۰۸
ساخت ۴۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن در یزد آغاز شد
عملیات ساخت ۴۸۰ واحد طرح اقدام ملی مسکن روز دوشنبه در مراسمی با حضور استاندار و جمعی از مسوولان در یزد آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری برنا، در طرح اقدام ملی مسکن که 22 هزار نفر از اقشار مختلف مردم و جوانان استان در آن ثبت نام کرده‌اند با شروع مرحله ساخت این واحدها بر اساس مقررات تا 30 ماه آینده تحویل افراد واجدشرایط می شود 

طبق آمار منتشر شده 13 هزار نفر واجد شرایط لازم می‌باشند و همچنین تاکنون برای هشت هزار و ۵۰۰ نفر زمین تامین شده و این روند بر اساس اهداف دولت با جدیت در یزد و شهرستان‌های تابعه ادامه دارد.

"محسن صادقیان" معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد پیش از این گفته بود: متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن تا ۱۰ آبانماه جاری فرصت دارند که مدارک خود را جهت ثبت نام در این طرح تکمیل کنند.

صادقیان افزود: متقاضیان در مراحل ثبت نامی اول و دوم که تاکنون نسبت به تکمیل مدارک و افتتاح حساب خود اقدام نکرده‌اند می‌توانند در فرصت تعیین شده ، با مراجعه به سامانه طرح اقدام ملی به نشانی www.tem.mrud.ir نسبت به تکمیل ثبت نام و بارگذاری مدارک مورد نیاز جهت احراز شرایط اقدام ‌نمایند.

متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند و به عبارتی فرم ‹‹ج›› آنها در استعلام از سامانه مربوطه باید سبز باشد.

شرط دیگر متأهل یا سرپرست خانوار بودن است. البته زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند و حداقل پنج سال افراد سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را نیز داشته باشند. 

سابقه سکونت در شهر جدید مورد تقاضا یا در شهر مادر حداقل پنج سال خواهد بود.

نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و غیره، توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله دیگر شروط اعلام شده است.​

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز