سرپرست ورزش و جوانان لرستان:

باید نگاه متفاوتی به ورزش کشتی داشت / روحیه پهلوانی که در کشتی نمود دارد در کمتر رشته‌ای دیده می‌شود

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۰:۴۴
کد خبر: ۱۰۷۸۴۳۶
باید نگاه متفاوتی به  ورزش کشتی داشت / روحیه پهلوانی که در کشتی نمود دارد در کمتر رشته‌ای دیده می‌شود
حشمت‌الله امان‌الهی گفت:کشتی ورزش اول کشورمان محسوب می شود لذا باید نگاه به این ورزش متفاوت باشد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  امان‌الهی روز دوشنبه  در مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان که با حضور سید جلال عسکری دبیرفدراسیون کشتی برگزارشده بود ، اظهار کرد: کشتی ورزش اول کشورمان است و همه به این موضوع اذعان دارند، بنابراین باید نگاه به کشتی متفاوت باشد.

اوبا بیان اینکه ورزش کشتی ریشه در فرهنگ ایران دارد ،افزود: در این رشته بحث جایگاه کشورمان در دنیا، جایگاه کشتی لرستان در ایران و... مطرح نیست بلکه مباحثی فراتر از مدال و قهرمانی‌ها مهم است که ریشه در فرهنگ ما دارد.

امان‌الهی با بیان اینکه ارزش های اخلاقی خاصی بر کشتی کشورمان حاکم است، تصریح  کرد: این ارزش‌ها در کشتی خاص‌تر است و این رشته را در بین مردم ایران متمایز کرده است.

او خاطر نشان کرد: روحیه پهلوانی که در کشتی نمود دارد در کمتر رشته‌ای دیده می‌شود و در تمام ادوار علاوه بر قهرمانان، پهلوانانی نیز داشته‌ایم.

سرپرست  ورزش و جوانان لرستان با اشاره  به بلاتکلیفی ۱۰ ماهه  هیئت کشتی استان وبرگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت ،گفت: این موضوع آسیب‌هایی برای ورزش ما و به‌ویژه کشتی داشته است و امیدوارم با انتخاب رئیس جدید شرایط کشتی لرستان بهتر از قبل شود.

امان‌الهی با تبریک  به دکتر فرید بهرامی، رئیس جدید هیئت کشتی استان تبریک ، تاکید کرد:  امیدوارم جناب دکتر بهرامی کِشتی  ورزش کُشتی  لرستان را به سر منزل مقصود برساند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز