سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در گفت وگو با برنا:

باید اقدامات جدی برای افزایش اقبال عمومی به ورزش کشتی انجام گیرد / شیوع کرونا آسیب جدی به آمادگی کشتی گیران وارد کرده است

۱۳۹۹/۰۸/۰۵ - ۲۳:۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۰۷۸۵۴۱
باید اقدامات جدی برای افزایش  اقبال  عمومی به ورزش کشتی انجام گیرد   / شیوع کرونا آسیب جدی به آمادگی کشتی گیران وارد کرده است
غلامرضا محمدی به خبرگزاری برنا گفت : فاکتورها و مولفه های زیادی برای زیاد تر شدن اقبال عمومی به کشتی نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ محمدی روز دوشنبه در حاشیه برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت کشتی لرستان  در پاسخ به سوالی مبنی بر ارزیابی خود در خصوص سخنان رییس فدراسیون کشتی دربحث تنزل گرایش مردم  به ورزش کشتی ، اظهار کرد: من فکر می کنم که آقای دبیر به موضوع درستی اشاره کرده اند و اقبال به سمت کشتی کم شده است لذا ماباید اقداماتی در این خصوص  انجام دهیم  تا  مردم فرزندانشان  را به سمت کشتی بفرستند .

 او با بیان اینکه کمیت هم روی کیفیت تاثیر گذار است ، افزود: آقای دبیر وهمکارانشان در فدراسیون کشتی  به صورت جدی پیگیر این موضوع هستند تا دوباره  اقبال عمومی به سمت کشتی زیاد شود .

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان تصریح کرد:  من فکر می کنم اگر برند سازی کنیم وموضوع اقتصادی نیز در کشتی دیده شده و پررنگ شود قطعا اقبال به سمت کشتی بیشتر خواهد شد.

 محمدی توجه  به مربیان سازنده در سرتاسر کشوررا از دیگر راهکار ها برای افزایش گرایش عمومی به کشتی عنوان کرد و یادآورشد:در حال حاضراین اقبال به باشگاه های سازنده کشتی  در  استان هایی مثل کرمانشاه ،لرستان  ،کردستان ،همدان، گلستان خراسان وحتی تهران که از خاستگاه های کشتی بودند کمرنگ شده است.

 او با بیان اینکه  من فکر می کنم فاکتورها و مولفه های زیادی برای زیاد تر شدن اقبال عمومی به کشتی نیاز است ،گفت: فعلا تنها دلخوشی ونقطه امید ما این است که کشتی در فرهنگ وگوشت وپوست ما عجین شده است لذا  امیدوارم آقای دبیر وهمکارانشان در فدراسیون کشتی  در این حل موضوع موفق شوند.

  محمدی همچنین با بیان اینکه کرونا آسیب وخسارت جدی به ورزش جهان از جمله کشتی وارد کرده است ، عنوان کرد: متاسفانه شیوع کرونا  در طی این مدت ورزش را تعطیل کرده است  وهمین موضوع نیزبرشرایط کشتی گیران تاثیرگذاشته است.

 سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان اضافه کرد: کرونا باعث دوری کشتی گیران از تمرینات و خصوصا اردوها شده بود که مشاهده کشتی گیران در  لیگ برتر کشور نشان دادکه با این تاثیرات  شرایط آنان اصلا خوب نبود .

غلامرضا محمدی در خصوص وضعیت اردوی ملی پوشان نیز گفت: تست کرونای همه ملی پوشان منفی بوده وپنجشنبه این هفته اردو تمام می شود .

 

گفت وگو: رضا جودکی نژاد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز