رکورد بی‌سابقه ۳۰۴ نفر بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۸:۲۰:۰۴
کد خبر: ۱۰۷۸۵۷۳
رکورد بی‌سابقه ۳۰۴ نفر بستری جدید طی ۲۴ ساعت گذشته در آذربایجان‌غربی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی در جلسه ستاد استانی مقابله و مدیریت بیماری کرونا گفت: مقابله با بیماری کرونا یک امر فرابخشی است و می بایست تمامی ارگان ها و مسئولین پای کار بیایند.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، جواد آقازاده درباره مشکلات موجود افزود: یکی از مشکلات این است که درمانگاه های بخش خصوصی و مطب ها بیماران کرونایی را به مراکز بهداشت معرفی نمی کنند. مراکز بهداشت بیماران کرونایی را مراقبت و کنترل می کنند اما این اقدام ها برای سایر بیماران معرفی نشده انجام نمی شود.

وی درباره رکورد بی سابقه بستری های آذربایجان غربی طی ۲۴ ساعت گذشته گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۰۴ نفر بستری جدید به بیماران بستری استان افزوده شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بیان کرد: تعداد بیماران بستری  سندرم حاد تنفسی یک هزار و ۴۲۷ نفر است که از این تعداد ۲۶۹ نفر در بخش آی سی یو بستری بوده و ۷۴ نفر به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند.

آقازاده درباره بیماران فوتی کووید ۱۹ افزود: تعداد ۲۳ نفر بیمار کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در استان فوت شدند و تعداد کل بیماران فوت شده با تست مثبت کووید ۱۹ تا تاریخ ۴ آبان به یک هزار و ۶۴۰ نفر رسید.

وی درباره تعداد تست های انجام شده برای تشخیص کووید ۱۹ افزود: به طور متوسط یک هزار و ۵۰۰ تست در استان انجام می شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی درباره اعلام نگرانی در برخی شهرستان ها افزود: در برخی شهرستان از جمله بوکان، خوی و سلماس آمار مبتلایان افزایش یافته است. در شهرستان خوی طی ۲۴ ساعت گذشته ۴۵ بیمار بستری شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز