رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج:

آتش‌نشانان کرجی کمتر از ۵ دقیقه به محل حادثه می رسند

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۱۹:۰۸
کد خبر: ۱۰۷۸۶۴۲
آتش‌نشانان کرجی کمتر از ۵ دقیقه به محل حادثه می رسند
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: میانگین حضور آتش‌نشانان کرجی در محل حادثه ۳ تا ۵ دقیقه است.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، عباس وحیدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۱ ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است، اظهار کرد: برای رسیدن به استانداردهای تدوین شده باید سه ایستگاه آتش نشانی جدید به ایستگاه‌های موجود اضافه شود.

وی با اشاره به میانگین زمان رسیدن ماموران آتش نشان به محل حادثه ادامه داد: در حال حاضر میانگین زمان رسیدن نیروهای آتش نشانی به محل حادثه بین ۳ تا ۵ دقیقه است که نزدیک به استانداردهای تعیین شده است.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با بیان اینکه ۵۲۰ نیروی آتش نشانی در کرج فعالیت دارند، اضافه کرد: ۶۳ نفر از نیروها به تازگی به استخدام سازمان آتش نشانی درآمده و در حال آموزش هستند.

وحیدی با اشاره به وضعیت تجهیزات نیروهای این سازمان، افزود: با توجه به اینکه اغلب تجهیزات آتش نشانی وارداتی است، با توجه به نوسانات ارزی و اعمال تحریم‌ها، خرید آنها چندان ساده نیست.

وی با بیان اینکه علی رغم محدودیت‌های موجود مشکلی در خصوص تامین تجهیزات ایمنی مشترک نداریم، گفت: نیروهایی که به تازگی به مجموعه اضافه شده‌اند نیاز به تجهیزات انفرادی متناسب با سایز، قد، وزن و ... خود دارند که این اقدام در حال انجام است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز