مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان:

آتش سوزی در کارخانه فروسیلیس سمنان مهار شد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۰۹:۴۲:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۸۶۶۶
آتش سوزی در کارخانه فروسیلیس سمنان مهار شد
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: آتش سوزی در خروجی قیف مواد اولیه کارخانه فروسیلیس واقع در شهرک صنعتی سمنان با حضور ۲۰ نیروی آتش نشانی مهار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان؛ سعید اسمعیل پور روز سه‌شنبه اظهار داشت: ساعت ۶ و ۵۵ دقیقه امروز آتش سوزی در کارخانه فروسیلیس سمنان به ستاد فرماندهی آتش نشانی شهرداری سمنان گزارش شد که نیروهای عملیاتی دو ایستگاه سه و پنج در کمترین زمان ممکن به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۲۰ نفر از نیروهای امدادی آتش نشانی سمنان به همراه سه دستگاه خودروی آتش نشانی و یک تانکر آبرسانی پشتیبان از فضای سبز در این عملیات حضور داشتند گفت: این آتش سوزی در ساعت هشت و ۴۰ دقیقه مهار شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان با بیان اینکه این سانحه تلفات جانی نداشت گفت: علت اصلی وقوع این حادثه نیاز به کارشناسی دارد و در دست بررسی است.

شرکت فروسیلیس ایران در سال ۱۳۶۰ در استان سمنان به عنوان اولین تولیدکننده فروسیلیسیم در ایران تاسیس شد و با بکار گیری کوره قوس الکتریکی شرکتی آلمانی، با ظرفیت تولید ۲۵۰۰۰ تن در سال ، اقدام به تولید فروسیلیسم با بالاترین کیفیت در سطح بازار جهانی کرد.

نظر شما