فرماندارپلدختر:

تعطیلی یک هفته ای پلدختر به دلیل کرونا / با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۰:۱۷:۵۶
کد خبر: ۱۰۷۸۷۰۳
تعطیلی یک هفته ای  پلدختر  به دلیل کرونا / با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد
حسن رضاییان گفت: از امروز سه شنبه تا پایان هفته کلیه ادارات و بانک های سطح شهرستان به علت شرایط فوق خطر کرونایی تعطیل است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رضاییان در این خصوص به رسانه ها ،اظهار کرد: از امروز  سه شنبه تا پایان هفته کلیه ادارات و بانک های سطح شهرستان به علت شرایط فوق خطر کرونایی به منظور رعایت فاصله اجتماعی و قطع زنجیره کرونا تعطیل خواهد شد.

فرماندار پلدختر در خصوص تعطیلی اماکن مختلف نیز افزود: پاساژ ها، اماکن تجاری  ، فروشگاههای زنجیره ای ، اماکن ورزشی ، لوازم بهداشتی و آرایشی ، مراکز تعویض پلاک و خدمات خودرویی، بازار املاک و خودرو ، خدمات کامپیوتری و چاپخانه ها ، فروشگاه های پارچه و پوشاک ، سینما ،  دانشگاهها، مدارس و‌حوزه های علمیه ، تالار پذیرایی، رستوران و آرایشگاهها، اماکن و  سالن های ورزشی و دیگر مشاغلی که در جدول قید شده از فردا به مدت یک هفته( تا دوشنبه هفته آینده) تعطیل خواهند بود و در صورت نیاز این زمان تمدید می شود.

رضاییان  تصریح کرد : از روز سه شنبه ساعت ۸ صبح محدودیت ها با حضور  ادارات صمت ، اصناف و تعزیرات با همکاری نیروی انتظامی اعمال شده  و آرامستانها تعطیل و برگزاری هرگونه‌ مجالس عزا و عروسی تحت هر شرایطی ممنوع است و با خاطیان برخورد قانونی صورت می گیرد.

فرماندار  پلدختر ضمن تاکید بر لزوم توجه مدیران به اجرای دستورالعمل های ستاد مدیریت بیماری کرونا، با اشاره به اینکه  تا پایان هفته ادارات  و بانک های این شهرستان تعطیل  هستند،خاطر نشان کرد : دستگاه های خدمت رسان به منظور ارائه خدمات، کشیک لحاظ نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز