دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز در ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم آباد

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۳:۰۳:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۸۸۵۲
مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری سه اکیپ شکارچی غیر مجاز توسط یگان حفاطت اداره کل در ارتفاعات هشتاد پهلوی خرم آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ مهرداد فتجی بیرانوند در این خصوص گفت: در پی گشت و کنترل شبانه روزی نیروهای یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان در سطح حوزه استحفاظی و ارتفاعات هشتاد پهلو در خرم آباد سه اکیپ شکارچی غیر مجاز به تعداد شش نفر  به همراه ادوات شکار در نیمه های شب دستگیر شدند. 

اوافزود: از این شکارچیان که تعدادی از آنها از استانهای مجاور بودند لاشه سه راس گراز به همراه سه قبضه اسلحه گلوله زنی و جنگی، 95 عدد فشنگ، مقدار ۱۰۰ گرم باروت فشنگ، سه دستگاه دوربین چشمی،  شش عدد چراغ قوه و یک دستگاه پروژکتور کشف و ضبط گردید.

فتحی بیرانوندگفت: پرونده این متخلفین پس از بازجویی اولیه به مقامات قضایی ارجاع و ادوات کشف شده ار آنها به همراه دو خودرو که در امر شکار مورد استفاده قرا گرفته بودند تا صدور رای دادگاه توقیف شدند.

او با اشاره به تلاش شبانه روزی محیط بانان در سراسر استان، گفت: هیچ جای امنی در استان برای متخلفین وجود ندارد و برخورد قاطع با متخلفین شکار و صید صورت می گیرد.

مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از تمامی دوست داران محیط زیست خواست هرگونه تخلف زیست محیطی را به سامانه شبانه روزی 1540 اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری آن اقدام شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز