در گفتگو با مسئول یک گروه جهادی عنوان شد:

اهداء۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان البرزی /ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به خانواده های بی بضاعت در هفته آینده

۱۳۹۹/۰۸/۰۶ - ۱۶:۰۶:۵۹
کد خبر: ۱۰۷۹۰۳۱
اهداء۲۴ سری جهیزیه به نوعروسان البرزی /ارائه خدمات دندانپزشکی رایگان به خانواده های بی بضاعت در هفته آینده
گروه جهادی صاحب الامر کرج با همکاری سازمان مردم نهاد سفیران الفبای مهربانی همزمان با آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج) در اقدامی ارزشمند و خیرخواهانه با اهداء 24 سری جهیزیه به نوعروسان استان البرز زمینه آغاز زندگی مشترک آنها را فراهم کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، مسئول هیئت رزمندگان کرج و گروه جهادی صاحب الامر  در ارتباط با کم وکیف این حرکت خیرخواهانه اظهار کرد: گروه جهادی هیئت نور الشهدا کرج متشکل از 25 گروه از محله های مختلف کرج و چند شهر استان بصورت کاملا مردمی، از زمان شیوع کرونا در جهت مقابله با این ویروس و شرایط سختی که برای مردم ایجاد کرده بود، فعال شد.

غلام رضوانی با بیان این که  از ابتدای شیوع ویروس کرونا اقدامات ارزشمندی توسط گروه صورت گرفته  افزود: اهدای ماسک، ضد عفونی معابر، اهدای بسته های معیشتی، اهدای لوازم التحریر و کارت های هدیه به آسیب دیدگان و نیازمندان از جمله فعالیت هایی است که طی این مدت انجام داده ایم و همچنان این اقدامات ادامه دارد.

رضوانی با اشاره به اهدای جهیزیه به 24 نو عروس در سطح استان البرز، گفت: در این شرایط بد اقتصادی و مشکلاتی که به دلیل شیوع ویروس کرونا بوجود آمده، تصمیم گرفتیم تا با کمک خیرین، گروه های جهادی و تعدادی از سازمان های مردم نهاد جوانان، به مناسبت آغاز امامت صاحب الزمان (عج) به 24 نو عروس در استان البرز، جهیزیه کامل اهدا کنیم.

وی اضافه کرد: فعالیت هایی همچون کارهای جهادی و عمرانی در روستای گلدره شهرستان نظرآباد، ارائه خدمات چشم پزشکی و دندانپزشکی به حدود 2 هزار نفر از زندانیان بی بضاعت ندامتگاه کرج و زندان شهید کچوئی، طبخ غذا برای نیازمندان و ... از دیگر اقداماتی است که در این مدت انجام داده ایم.

رضوانی با بیان این که  اقدامات فرهنگی، مذهبی و جهادی هیئت رزمندگان کرج کاملا مردمی و خود جوش است  تصریح کرد: در هفته آینده برای حدود 100 نفر از خانواده های بی بضاعت خدمات دندانپزشکی رایگان در هیئت نور الشهدا کرج خواهیم داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز