دمای هوای پاییز امسال خنکتر از دوره آماری است

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۰۹:۰۸:۱۸
کد خبر: ۱۰۷۹۲۵۸
دمای هوای پاییز امسال خنکتر از دوره آماری است
مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: مهر گذشته یعنی نخستین ماه پاییز امسال با دمای هوای سه درجه خنکتر و پایین‌تر از میانگین دوره آماری در این استان سپری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، محسن عراقی‌زاده دمای هوای خراسان رضوی را در طول دو ماه باقیمانده از پاییز امسال به نسبت طبیعی‌تری پیش‌بینی و بیان کرد: بر این اساس میانگین دمای هوا در این استان ظرف آبان ماه جاری در حد طبیعی و در آذر ماه آتی نیم درجه بیشتر از حد طبیعی خواهد بود.

وی ادامه داد: درمای هوای مهر ماه امسال در سطح همه شهرستانهای استان خراسان رضوی "خنکتر" از مهر پارسال و همچنین دوره آماری ثبت شد.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوای خراسان رضوی در مهرماه امسال  ۱۵.۶ درجه سلسیوس بود که این میزان سال گذشته ۱۹.۶ درجه و در دوره آماری ۱۸.۵ درجه بوده است.

عراقی زاده افزود: طبق این بررسیها میانگین دمای خراسان رضوی در مهرماه امسال چهار درجه خنکتر از مهر پارسال و سه درجه خنکتر نسبت به یک ماهه دوره آماری بوده است.

وی ادامه داد: در مهر ماه امسال خنکترین شهر خراسان رضوی فریمان با میانگین دمای ۱۰.۹ درجه و گرمترین شهر استان بردسکن با میانگین دمای ۱۹.۷ بود.

مدیرکل هواشناسی خراسان رضوی گفت: میانگین دمای هوا طی مهر ماه امسال در مشهد  ۱۴.۹ درجه بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳.۷ درجه و نسبت به دوره آماری ۲.۶ درجه سلسیوس خنکتر بوده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز