مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان:

وقوع ۱۱۱ مورد حادثه و حریق در سمنان/ ۵۹ نفر نجات یافتند

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۰:۳۳:۳۹
کد خبر: ۱۰۷۹۳۰۱
وقوع ۱۱۱ مورد حادثه و حریق در سمنان/ ۵۹ نفر نجات یافتند
مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان از وقوع ۱۱۱ مورد حریق و حادثه طی مهرماه سال جاری در شهر سمنان خبر داد و گفت: در مجموع این عملیات‌ها ۵۹ نفر نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، سعید اسماعیل پور مدیرعامل سازمان آتش نشانی سمنان، ضمن بیان اینکه نیروهای سازمان آتش‌نشانی سمنان در مهرماه سال جاری به ۱۱۱ مورد حادثه و حریق امدادرسانی کردند، ابراز داشت: در مجموع این عملیات‌ها طی ماه گذشته ۵۹ نفر (مرد و زن) نجات یافتند.

وی بابیان اینکه آتش‌نشانان ۴۵ مورد حوادث آتش‌سوزی را در مهرماه پوشش دادند، افزود: از این میزان بیشترین تعداد آن ۱۷ مورد آتش‌سوزی ساختمان‌های متروکه و ضایعات، ۹ مورد حریق وسایل نقلیه و هفت مورد حریق پارک‌ها و فضای سبز را به خود اختصاص می‌دهد.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی سمنان بابیان اینکه ۶۶ مورد عملیات امداد و نجات در این شهرستان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: بیشترین آمار حوادث با ۳۱ مورد مربوط به محبوس شدن افراد در اماکن و آسانسور و ۱۸ مورد گرفتن حیوانات موذی بوده است.

اسماعیل پور با بیان اینکه تعداد ۱۰ مورد از این حوادث آتش‌سوزی و امداد و نجات خارج از محدوده شهری رخ‌داده است، در ادامه تصریح کرد: این حریق‌ها و حوادث همگی توسط نیروی‌های عملیاتی آتش‌نشانی سمنان به‌خوبی پوشش داده‌شده است.

وی ضمن بیان اینکه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان به یک هزار و ۷۲۸ تماس با سامانه ۱۲۵ پاسخ داده است، افزود: که از این میزان تماس با مجموع ۵۹ ساعت و هشت دقیقه عملیات اطفا و امداد و نجات و میانگین سه دقیقه و ۳۹ ثانیه زمان رسیدن به محل حادثه به کار خود پایان داده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز