دعوت قایقران کردستانی به اردو تیم ملی بزرگسالان

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۱:۵۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۷۹۳۴۳
دعوت قایقران کردستانی به اردو تیم ملی بزرگسالان
"شاهو ناصری" قایقران صاحب عنوان کردستانی با نظر کمیته فنی فدراسیون به اردوی کانو تیم ملی بزرگسالان دعوت شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، پس از برگزاری جلسات کمیته فنی رشته‌های روئینگ، آب‌های آرام و پاراکانو به صورت آنلاین و با حضور رئیس فدراسیون قایقرانی، اعضا پس از بحث و تبادل نظر، نفرات دعوت ‌شونده به اردوی تیم ملی را معرفی کردند.
 
در بخش کانو، آقایان محمدنبی رضایی، عرفان زنده‌پی، شاهو ناصری، عادل مجللی، پریسا محمدزاده، زیبا سماک‌حرفه، آتنا رئوفی و هدیه خیرآبادی به اردو دعوت شدند.
 
بهمن نصیری، حمیدرضا رضوانی، آریا سلیمان‌پور، نازنین ملایی، شکیبا وقوفی، زینب نوروزی، کیمیا زارعی و نگار نگهدار نفرات منتخب کمیته فنی روئینگ هستند.
 
در کایاک، علی آقامیرزایی، احمدرضا طالبیان، پوریا شریفی، امین بوداغی، امید احمدی، الناز شفیعیان، مینا عبدالهی، تانیا کارگرپور، سمن سلطانی و مهسا آذری انتخاب شدند.
 
گفتنی است؛ این نفرات با صلاحدید کادر فنی و نظر کمیته فنی از شرکت‌کنندگان در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی و نفراتی که با ارائه مستندات و دلایل موجه در قهرمانی کشور حاضر نبودند، انتخاب شدند.
 
"شاهو ناصری" قایقران کردستانی که مهرماه سال جاری در ماده کانو یک نفره 1000 متر توانست با ثبت زمان 4.33.362 جایگاه دوم و نشان نقره را از آن خود کند و جواز ورود به این مرحله از اردو کسب کرد.
 
اردوهای تیم ملی از هفته آینده با هدف حضور در مسابقات انتخابی المپیک #توکیو۲۰۲۰ آغاز خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز