آزادی ۲۴۹ زندانی غیرعمد یزدی در هفت ماهه امسال

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۲:۱۹:۰۶
کد خبر: ۱۰۷۹۴۰۲
آزادی ۲۴۹ زندانی غیرعمد یزدی در هفت ماهه امسال
​مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی ۲۴۹ زندانی جرائم غیر عمد در هفت ماهه ابتدای سال جاری خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "اسلام افشون" مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد  با اعلام این خبر گفت‌: در ۷ ماهه ابتدای سال جاری با همت خیرین و نیکوکاران و کوشش کارکنان ستاد دیه استان یزد تعداد ۲۴۹ نفر از زندانیان‌ محکوم مالی جرائم غیر عمد که در زندانهای استان بودند، آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند.

این مقام مسئول در ادامه گفت : برای آزادی این ۲۴۹ نفر محکوم مالی مبلغی بر بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان نیاز بود که با تلاش ستاد دیه استان حدود ۶ میلیارد تومان از این مبلغ پرداخت گردید.

افشون افزود : به همت اعضاءکمیته صلح و سازش ستاد دیه و شورای حل اختلاف و مددکاران زندانها مبلغی بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال از شکات گذشت رضایتمندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوع دوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ ۶ میلیارد تومان به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این ۲۱۱ نفر و بازگشت آنها به آغوش خانواده فراهم گردید.

این مقام مسئول در ادامه گفت : در مهر ماه سال جاری  تعداد ۱۰ زندانی جرائم غیر عمد با کمک خیرین و نیکوکاران به مناسبت اربعین حسینی و همینطور تعداد ۵ نفر محکوم مالی نیز همزمان با سالروز شهادت امام رضا (ع) از زندانهای استان آزاد و به آغوش خانواده خود بازگشتند .

وی در پایان گفت : هم اکنون تعداد ۲۱۹ محکوم مالی در زندانهای استان به سر میبرند که برای آزادی آنها مبلغی مبلغ بر ۱۴۰۰ میلیارد ریال نیاز است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز