مدیرعامل جمعیت هلال احمر لرستان:

فعالیت ۵۰ پایگاه آمران سلامت با ۳۴تیم عملیاتی در سطح استان

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۲:۲۶:۲۷
کد خبر: ۱۰۷۹۴۱۹
فعالیت ۵۰ پایگاه آمران سلامت با ۳۴تیم عملیاتی در سطح استان
صارم رضایی گفت: تعداد۵۰ پایگاه آمران سلامت با ۳۴تیم عملیاتی در سطح استان در راستای مقابله با کرونا مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ رضایی در حاشیه بازدید  از پایگاه های آمران سلامت در سطح شهر خرم آبادکه با محوریت  بررسی مسائل و مشکلات پایگاههای ثابت و سیار آمران سلامت در شهر انجام گرفته بود  بر افزایش مشارکت اجتماعی، اطلاع رسانی تنویر افکار عموم در جهت رعایت پروتکلهای بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا تاکید کرد.

او پایگاه های آمران سلامت جبهه مبارزه و موجب آمادگی افراد آسیب پذیر در مقابله با ویروس کرونا دانست و افزود: متاسفانه نه تنها در لرستان بلکه در سایر استانهای کشور شاهد افزایش شیوع این ویروس منحوس و مخرب هستیم لذا مسوولین و مردم باید موضوع مقابله با گسترش ویروس کرونا در اولویت قرار دهند و بدانیم هر شخص با رعایت پروتکلهای بهداشتی در وهله اول به حفظ سلامت خویش، خانواده و در نهایت به تامین فاکتور سلامت در جامعه اش کمک می کند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان در پایان خطاب به مردم استان، یادآورشد: از عموم مردم فهیم و شریف لرستان در هر جایگاهی تقاضا داریم نسبت به رعایت پروتلکهای بهداشتی بیش از پیش کوشا باشند و نیز نسبت به افراد بی اهمیت که بدون ماسک تردد می کنند یا موجب ازدحام‌ در مجامع عمومی هستند، بی تفاوت نباشند چرا که بازگشت سلامت به جامعه در گرو رعایت موازین بهداشتی توسط تک تک شهروندان است.

رضایی گفت: تعداد۵۰ پایگاه با ۳۴تیم عملیاتی در سطح استان در  ششم آبانماه توانستند به ۵۸۳۰ نفر تذکر لسانی و توصیه های بهداشتی را انتقال دهند وبرحسب ضرورت به افراد فاقد ماسک تا رسیدن به منزل یک عد ماسک جهت استفاده تحویل دادند.

 

نظر شما