مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل:

افزایش آسیب های اجتماعی در شان جامعه ما نیست

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۱۳:۳۶:۰۳
کد خبر: ۱۰۷۹۴۸۳
افزایش آسیب های اجتماعی در شان جامعه ما نیست
مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل گفت: کاهش و کنترل آسیب های اجتماعی نیازمند همکاری تمام نهادهای فرهنگی است.

به گزارش برنا،محمد سیمزاری در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی تصریح کرد: با اینکه به طور کامل نمی توان آسیب های اجتماعی را از جامعه حذف کرد ، ولی افزایش آسیب های اجتماعی نیز در شان جامعه ما نیست.

وی افزود: طلاق، نزاع، اعتیاد و سایر آسیب های اجتماعی از جمله چالش های جامعه ما بوده و باید تمامی دستگاههای اجتماعی ، فرهنگی، تشکل های مردمی و مدنی در راستای کاهش این مسائل همکاری کنند.

سیمزاری اجرای برنامه های عملیاتی و پرهیز از موازی کاری و اقدامات نمادین در راستای کاهش این آسیب ها را ضروری دانست و بر تقویت تعاملات نهادهای مختلف در این خصوص تاکید کرد.

وی تلاش برای اصلاح جامعه و کاهش آسیب ها را مصداق جهاد در وضعیت کنونی عنوان کرد و افزود:جهاد در حال حاضر مقابله با این معضلات بوده و باید در راستای کنترل و کاهش این آسیب ها به جبهه و میدان عمل وارد شویم.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری اردبیل هدف از عقد تفاهم نامه همکاری بین سپاه، نیروی انتظامی،  دادگستری و حوزه اجتماعی استانداری را استفاده از تجارب و ظرفیت های این بخش ها در راستای تسریع در امر مقابله با آسیب ها دانست.

وی گفت: برگزاری دوره های آموزشی کاربردی برای جامعه در معرض خطر، همکاری علمی، پژوهشی و ورود میدانی برای مداخله در خصوص کاهش آسیب ها از جمله مواد تفاهم نامه همکاری بین چهار حوزه نامبرده است.

در این جلسه نمایندگان سپاه، دادگستری، نیروی انتظامی،  استانداری و تشکل های مردم نهاد راهکارهای خود را برای همکاری و کاهش آسیب های اجتماعی بیان کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز