یک سوم کارکنان بانک‌های این استان تاکنون به کرونا مبتلا شده اند!

۱۳۹۹/۰۸/۰۷ - ۲۲:۰۰:۱۵
کد خبر: ۱۰۷۹۵۹۲
یک سوم کارکنان بانک‌های این استان تاکنون به کرونا مبتلا شده اند!
دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون یک سوم از جمعیت ۱۳ هزار نفری شاغل در ۲۶ بانک عضو این شورا به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ حمید صفایی نیکو روز چهارشنبه گفت: از جمعیت مبتلایان به کرونا در سیستم بانکی استان تاکنون ۹ نفر جان خود را از دست داده و باقی آنان یا درمان شدند یا تحت درمان قرار دارند.

وی ادامه داد: سیستم بانکی کشور پس از شبکه بهداشت و درمان بیشترین آمار مبتلایان به ویروس کرونا را دارد لذا به شهروندان توصیه می‌شود با بهره گیری از فضای مجازی عملیات بانکی خود را انجام دهند و تا حد امکان از حضور در شعب بانکها خودداری نمایند.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی از افزایش سقف مجاز انتقال وجه در پرداختهای الکترونیکی و عابر بانک خبر داد و گفت: سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت در سامانه‌های اینترنت محور از ۱۰ میلیون ریال  به ۳۰ میلیون ریال و در عابربانکهای همه بانکهای عضو شبکه شتاب از ۳۰ میلیون ریال به ۶۰ میلیون ریال افزایش یافته است.

وی افزود: افزایش سقف مجاز انتقال وجه نیز در راستای کاهش مراجعه مردم به بانکها و پیشگیری از شیوع بیماری کووید ۱۹ بوده است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۵۸۸ هزار و ۶۴۸ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۴۱۵ نفر از بیماران مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۳ هزار و ۷۱۴ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۴۶۷ هزار و ۹۱۷ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز