۲۰ واحد صنفی متخلف در مهریز پلمب شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۱۵:۳۵
کد خبر: ۱۰۸۰۵۷۶
۲۰ واحد صنفی متخلف در مهریز پلمب شد
رییس اتاق اصناف مهریز گفت: ۴۸ ساعت گذشته ۲۰ واحد صنفی مختلف به علت رعایت نکردن نکات بهداشتی در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در این شهرستان پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "محمدرضا زارع‌ زاده"رییس اتاق اصناف مهریز با اعلام پلمپ 20 واحد صنفی در دو روز گذشته، اظهار کرد: بر اساس ابلاغ ستاد ملی مبارزه با کرونا تمامی  واحدهای صنفی باید برای پیشگیری از بیماری کووید- ۱۹ نکات بهداشتی را رعایت کنند.

به گفته وی، بازدید از واحدهای صنفی با همکاری سازمان‌های مسوول مرتبط در شرایط بحرانی  به صورت مستمر و منظم در شهر و روستاهای بخش مرکزی مهریز ادامه دارد.

این مسوول اظهار کرد: طبق مقررات تمامی صاحبان صنفی باید برای تامین سلامتی شهروندان دقیق نسبت به رعایت مقررات اقدام کنند که بی‌توجهی به آن موجب شیوع بیماری است. 

زارع زاده خاطر نشان کرد: مسوول هر واحد صنفی به هر دلیلی به مقررات ستاد کرونا بی‌توجه باشد در اسرع وقت آنواحد تعطیل و با متخلفان بر اساس قوانین برخورد مناسب صورت می گیرد.

تاکنون سه هزار نفر از کسبه مهریز زیرپوشش آموزش حضوری پیشگیری از کرونا  قرار گرفتند و  این شهرستان ۲ هزار  و ۳۰۰ واحد صنفی دارد و  مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری در ۳۰ کیلومتری جنوب شهر یزد قرار دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز