رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس در یزد:

توسعه ناپایدار بزرگترین اجحاف در حق شهرها است

۱۳۹۹/۰۸/۱۰ - ۱۲:۰۹:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۰۶۰۶
توسعه ناپایدار بزرگترین اجحاف در حق شهرها است
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت:شاهد توسعه ناپایدار در اردکان بعنوان بزرگترین اجحاف در حق این شهرستان هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "سمیه رفیعی" رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در نشست بررسی مسائل زیست محیطی دشت یزد - اردکان که با حضور دکتر "محمدعلی طالبی" استاندار یزد، "محمد رشیدی" عضو کمیسیون کشاورزی مجلس و "محمد رضا دشتی اردکانی" نماینده مردم شهرستان اردکان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، به کارگیری نیروی های متخصص محیط زیست استان در بخش HSE واحدهای تولیدی یزد و  هوشمند سازی پایش محیط زیستی استان را از جمله اقدامات ارزشمند این حوزه در استان خواند.

رفیعی با بیان اینکه توسعه ناپایدار شهرها بزرگترین اجحاف در حق آنها است گفت: در شهرستان اردکان با این موضوع روبرو بوده ایم.

وی با بیان اینکه صنایع در زمینه توجه به مسائل زیست محیطی کم کاری کرده اند، افزود : متاسفانه صنایع تعهدات خود را به خوبی انجام نداده اند.

 *راه اندازی دکل های نظارتی در استان یزد*

همچنین در این نشست دکتر  "نیره پورملایی" مدیر کل حفاظت محیط زیست استان یزد در این نشست گزارشی در خصوص اقدامات نظارتی، اقدامات اصلاحی و آمایشی ارائه کرد.

پورملایی با اشاره به راه اندازی دکل های نظارتی و دوربین هایی که قرار است بر آنها نصب شوند گفت: اعتبارات احداث این دکل ها با حمایت های استاندار و اعتبارات استانی تامین شده که جای سپاس فراوان دارد.

وی افزود: با توجه به مسائل زیست محیطی اردکان، بیشترین تعداد این دکل ها را در این شهرستان نصب کرده ایم.

مدیر کل حفاظت محیط زیست در پایان با بیان اینکه در سال ٩۶ رتبه استان یزد در ارتقای شاخص های زیست محیطی سی ام بوده، افزود : با حمایت های مقام عالی استان و دیگر دستگاه های مسئول، در سال  ٩٨ موفق به کسب رتبه اول ارتقای شاخص های زیست محیطی کشور شده ایم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز