شهردار سنندج خبر داد:

بازگشایی مسیر میدان حجاب تا نخستین ورودی پارک جنگلی آبیدر در سنندج

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۱۰۶۴
بازگشایی مسیر میدان حجاب تا نخستین ورودی پارک جنگلی آبیدر در سنندج
شهردار سنندج از بازگشایی مسیر میدان حجاب تا نخستین ورودی پارک جنگلی آبیدر در سنندج خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به جهت جلوگیری از تجمع شهروندان در پارک کودک مسیر میدان حجاب تا نخستین ورودی آبیدر امروز صبح بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، امروز صبح مسیر میدان حجاب تا ورودی آبیدر بازگشایی شد .

شهردار سنندج عنوان کرد: پارک جنگلی آبیدر یکی از تفرجگاههای اصلی شهر سنندج بوده که همواره پذیرای جمع کثیری از مسافران، شهروندان و گردشگران بوده است.

مهندس حشمت اله صیدی افزود: امسال به واسطه شیوع ویروس کرونا و بر اساس دستور ستاد مقابله با ویروس کرونا  نسبت به جمع آوری وانت های دستفروش میدان گاز اقدام شد .

 وی گفت : پس از جمع آوری وانت بارها و دستفروشان در اردیبهشت ماه  سالجاری  عملیات ساماندهی مسیر میدان گاز تا میدان حجاب  توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری این شهرداری آغاز شد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه طرح ساماندهی مسیر میدان گاز به میدان حجاب  تاکنون در حال اجرا است  لذا این مسیر مسدود بود .

وی از بازگشایی مسیر میدان گاز تا نخستین ورودی آبیدر در سنندج خبر داد و گفت: با توجه به مصوبات ستاد مبارزه با کرونا به جهت جلوگیری از تجمع شهروندان در پارک کودک مسیر میدان حجاب تا نخستین ورودی آبیدر امروز بازگشایی  شد .

 شهردار سنندج خاطرنشان کرد:  با توجه به اینکه طرح ساماندهی مسیر میدان گاز تا میدان حجاب در مراحل پایانی است و پس از نصب روشنایی و مبلمان پارکی نسبت به بازگشایی کامل مسیر میدان حجاب تا میدان گاز اقدام خواهد شد .

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز