تعیین تکلیف متولی ارتقای ایمنی پل میانگذر دریاچه ارومیه

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۴:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۱۰۶۶
تعیین تکلیف متولی ارتقای ایمنی پل میانگذر دریاچه ارومیه
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جمع خبرنگاران با اعلام این‌که بر اساس عقد قرارداد جدید، اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی عهده‌دار مسئولیت نگهداری و ارتقای ایمنی پل میانگذر دریاچه ارومیه شده، گفت: تاکنون نزدیک به ١٢٠ میلیارد ریال برای نگهداری این سازه هزینه شده است.

به گزارش برنا آذربایجان غری، محسن حمزه‌لو با اعلام این‌که ١۵ درصد از درآمدهای حاصل از عوارضی برای نگهداری پل میانگذر دریاچه ارومیه هزینه می‌شود، افزود: تلاش می‌شود مدت زمان بازگشت سرمایه‌ی سرمایه‌گذاران این پل کوتاه شود تا تمامی درآمد حاصل جهت افزایش کیفیت این محور هزینه شود.

وی افزود: به‌روز رسانی وضعیت فنی و اجرایی پل میانگذر دریاچه ارومیه، شفاف‌سازی منابع مالی تخصیص‌یافته برای نگهداری این ابنیه فنی در روزهای آینده انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پل میانگذر دریاچه ارومیه به طول یک‌هزار و ٧٠٠ متر که بخشی از آزادراه ارومیه به تبریز است، نقش برجسته‌ای در  در سهولت حمل‌ونقل جاده‌ای بین دو قطب اقتصادی شمال‌غرب کشور دارد. بنابراین باید توجه ویژه‌ای به افزایش شاخص ایمنی آن صورت بگیرد.  

حمزه لو اظهارکرد: در روزهای گذشته، وضعیت نگهداری و تأمین ایمنی پل میانگذر دریاچه ارومیه به عنوان مطالبه‌ رسانه‌ها مطرح شده بود که در این راستا مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در جمعی از خبرنگاران خبرگزاری‌ و پایگاه‌های خبری محلی در پل میانگذر دریاچه ارومیه حضور یافت و به سوالات، شبهات و دغدغه‌های نمایندگان رسانه‌ها پاسخ داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز