هفتاد درصد جمعیت شهرستان بانه زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۰:۱۹:۲۳
کد خبر: ۱۰۸۱۰۷۰
هفتاد درصد جمعیت شهرستان بانه زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند
رییس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه گفت: در حال حاضر بیمه سلامت شهرستان بانه با ۱۴ پزشک عمومی و متخصص، ۱۲ داروخانه، ۵ مرکز فیزیوتراپی، ۲ آزمایشگاه، ۲ درمانگاه و ۳ دفتر پیشخوان بخش خصوصی قرارداد همکاری دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد اهالی شهرستان بانه با جمعیتی بالغ بر ۱۱۳ هزار نفر زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند، گفت: از آبان ماه سال گذشته تاکنون حدود ۲۹ هزار نفر برای دریافت دفترچه رایگان بیمه سلامت همگانی از طریق دفاتر پیشخوان طرف قرارداد اقدام کرده اند که ۱۸ هزار نفر آنان مشمول این طرح شدند.

شهلا فتاحی افزود: این افراد جزو دهک‌های سطح ۱، ۲ و ۳ جامعه بوده و به صورت رایگان از دفترچه همگانی سلامت بهره‌مند شده اند و ۳۵۰۰ نفر نیز جزو دهک ۴ هستند و مشمول تخفیف ۵۰ درصدی شده اند.

فتاحی در ادامه به الکترونیکی شدن بیشتر خدمات بیمه‌ای این نهاد اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۱۴ پزشک این شهرستان به سامانه الکترونیکی سازمان بیمه سلامت متصل و از مزایای این طرح نظیر نسخه نویسی الکترونیکی، کاهش تخلفات و افزایش شفافیت مالی برخوردار هستند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر بیمه سلامت شهرستان بانه با ۱۴ پزشک عمومی و متخصص، ۱۲ داروخانه، ۵ مرکز فیزیوتراپی، ۲ آزمایشگاه، ۲ درمانگاه و ۳ دفتر پیشخوان بخش خصوصی قرارداد همکاری دارد.

رئیس اداره بیمه سلامت شهرستان بانه در پایان از شهروندان خواست به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی و قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضمن ماندن در خانه، سوالات خود را از طریق پزشکان و کارشناسان سازمان بیمه سلامت و تماس با سامانه ۱۶۶۶ این سازمان، به صورت ۲۴ ساعته پیگیری نمایند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز