معاون استاندار سمنان:

کمبود آرد و نان در استان وجود ندارد/ افزایش قیمت نان منتفی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۰۴:۴۹
کد خبر: ۱۰۸۱۱۱۰
کمبود آرد و نان در استان وجود ندارد/ افزایش قیمت نان منتفی است
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: بازار عرضه آرد و نان در استان سمنان با نظارت‌های دقیق از سوی دستگاه‌های اجرایی مربوط در ماه‌های گذشته باثبات بوده است.
به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، علیرضا شریفی‌نژاد در کارگروه آرد و نان استان سمنان در دفتر معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان افزود: میزان ذخیره گندم در استان سمنان براساس گزارش های شرکت غله و خدمات بازرگانی استان مطلوب است.

وی خاطرنشان کرد: ذخیره ۷۴ هزار تن گندم در استان سمنان برای تامین و تولید نان و دیگر مواد غذایی ارزشمند است و مشکلاتی که در هفته‌های گذشته در بحث کمبود آرد و نان در غرب کشور به وجود آمد در استان سمنان وجود ندارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اضافه کرد: هشت هزار و ۲۰۰ مورد بازرسی از نانوایی های استان در ماه های گذشته انجام شد که بازدیدهای مذکور در ثبات بازار آرد و نان تاثیر قابل توجهی داشته است.

شریفی نژاد ادامه داد: به هیچ عنوان افزایش قیمت نان در استان سمنان مطرح نیست و هیچگونه جلسات کارشناسی در ارتباط با این موضوع در استان تشکیل نشده است.

شریفی نژاد گفت: دبیری کارگروه آرد و نان براساس دستور کشوری از سازمان صنعت، معدن و تجارت به شرکت غله و خدمات بازرگانی استان واگذار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز