تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به ۱۱۲ سمن رسید

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۰۵:۱۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۱۱۲۸
تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد حوزه ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی به ۱۱۲ سمن رسید
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد دارای اعتبارنامه در حوزه ورزش و جوانان استان به ۱۱۲ مورد رسیده است.

به گزارش برنا آذربایجان‌غری، کیومرث پورایراندوست گفت: در ابتدای فعالیت دولت، هیچ سازمان مردم نهادی در آذربایجان غربی دارای اعتبارنامه نبود و اکنون تعداد این سازمان ها در استان به ۱۱۲ سمن رسیده است.

وی اضافه کرد: سازمان های مردم نهاد حوزه جوانان، فعالیت‌های قابل قبولی را در استان ما انجام داده‌اند و هیات‌های ورزشی نیز می‌توانند از بستر سازمان های مردم نهاد برای پیشبرد برنامه‌های خود بهره بگیرند.

بنا به برنامه‌ریزی صورت گرفته،  ۱۱ کمیسیون باید در حوزه تخصصی خود و در سطح استانی فعالیت کنند که کمیسیون پیشگیری از آسیب های اجتماعی و سلامت، کمیسیون اقتصادی، اشتغال و کسب و کارهای اجتماعی، کمیسیون حقوق شهروندی، محرومیت زدایی، امداد و نجات، کمیسیون ورزش،اوقات فراغت و نشاط اجتماعی، کمیسیون ازدواج، امور زنان و خانواده، کمیسیون فرهنگ و هنر، کمیسیون دینی، مذهبی و اعتقادی، کمیسیون آموزشی، علمی و پژوهشی، کمیسیون فناوری ارتباطات و اطلاعات، کمیسیون محیط زیست و منابع طبیعی، کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی و کمیسیون طرح، برنامه و بودجه کمیسیون های در نظر گرفته شده‌اند.

اولین کمیسیون تخصصی ورزش، اوقات فراغت و نشاط اجتماعی کشور در آذربایجان‌غربی تشکیل و افشین ولیلو به‌عنوان رییس این کمیسیون انتخاب و حسن احمدی به سمت مسوول جدید کمیسیون‌های تخصصی استان برگزیده شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز