مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان:

شهرداری‌ها به نقش خود در مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری توجه کنند

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۲۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۸۱۱۳۸
شهرداری‌ها به نقش خود در مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری توجه کنند
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان گفت: نقش شوراها و شهرداران برای مصون‌سازی مکان‌های حساس و مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری غیرقابل انکار است.

به گزارش خبرگزاری برنا از سمنان، ایرج کارخایی صبح امروز در نشست مشترک ویدئوکنفرانسی مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها و شهرداران سراسر کشور به ریاست معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی و رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: جلسه مشترک مدیران کل پدافند غیرعامل استانداری‌ها با شهرداران سراسر کشور فرصتی ارزشمند برای هماهنگی، هم‌فکری و برنامه‌ریزی به‌منظور اجرای اصول و اهداف پدافند غیرعامل است.

او گفت: از محوری‌ترین اهداف و رسالت‌های پدافند غیرعامل، حفاظت از جان مردم و صیانت از زیرساخت‌هاست که این امر می‌تواند با تلاش شهرداران در ساخت‌وسازهای شهری اجرایی و عملیاتی شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری سمنان افزود: در کنار هوشمندسازی شهرها و پیشرفت فناوری، باید به مفهوم پدافند غیرعامل برای جلوگیری و مقابله با تهدیدهای سایبری و امنیتی دشمنان توجه داشت.

کارخایی بیان کرد: نقش شوراها و شهرداران برای مصون‌سازی مکان‌های حساس و مقابله با تهدیدهای امنیتی و سایبری بسیار اثربخش و غیرقابل انکار است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز