با موضوع آسیب های اجتماعی:

جلسه کمیته ی ستاد ساماندهی امور جوانان در خلخال برگزار شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۴۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۱۱۶۵
جلسه کمیته ی ستاد ساماندهی امور جوانان در خلخال برگزار شد
جلسه کمیته ای ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان خلخال با موضوع آسیب های اجتماعی و استفاده از اینترنت دانش آموزان و جوانان برگزارشد.

به گزارش برنا،جلسه کمیته ستاد امور جوانان خلخال با موضوع آسیب های اجتماعی و استفاده از اینترنت دانش آموزان و جوانان و پیامدهای آن در محل اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

طالبی کارشناس امور جوانان خلخال گفت: امروزه اینترنت به تدریج قسمت زیادی از زندگی روزمره افراد به خصوص جوانان را اشغال کرده است. هر ساله گزارش های زیادی از اعتیاد به اینترنت جوانان ذکر می شود که نیاز هست این موضوع به طور جدی کنترل شود.
کارشناس امور جوانان خلخال در خصوص اعتیاد افراد به اینترنت افزود: اختلال اعتیاد به اینترنت یک اختلال فیزیولوژیک - روانی شامل تحمل (بالا رفتن مصرف) ، نشانه های جدایی ، افت تحصیلی و از هم گسیختگی عاطفی در ارتباط های اجتماعی است.
او اضافه کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، استفاده جوانان و دانش آموزان از اینترنت زیاد شده اگر از طریق خانواده ها کنترل نشود فاجعه بزرگی بوجود می آید و با توجه به این موضوع کارشناسان کمیته ستاد ساماندهی امور جوانان برنامه ها و اقدامات انجام گرفته از طریق ادارات را مطرح و مورد بررسی قرار دادند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز