نماینده ولی فقیه در لرستان :

تداوم طرح مواسات و کمک مومنانه توسط خیران و نیکوکاران / استفاده از همه ظرفیت‌ها خصوصاً جوانان مومن انقلابی

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۱۱:۵۰:۱۸
کد خبر: ۱۰۸۱۱۷۱
تداوم طرح مواسات و کمک مومنانه توسط خیران و نیکوکاران  / استفاده از همه ظرفیت‌ها خصوصاً جوانان مومن انقلابی
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: مقام معظم رهبری بر استفاده از همه ظرفیت‌ها خصوصاً جوانان مومن انقلابی و تداوم طرح مواسات و کمک مومنانه توسط خیران و نیکوکاران تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری برنااز لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین  شاهرخی در نشست سازمانهای و ارگانهای مختلف دولتی ومردمی که درخصوص چگونگی مقابله باویروس کرونا و اجرای طرح مواسات دردفتر نماینده ولی فقیه در لرستان برگزار شده بود  ضمن تبریک فرارسیدن ولادت پیامبر(ص) اظهار کرد: پیامبر اکرم (ص) در عصری متولد شدند که چنین بنظر می رسید که هیچ گونه راه نجاتی برای مردم وجود ندارد اما پیامبر اکرم (ص) با آموزه های و سبک و روش زندگی  که برگرفته از قرآن بود جامعه را به سمت رستگاری رهبری نمود.

او افزود: نگاهی به آموزه های پیامبر(ص) و برخی آیات و روایات بر گفتار و کردار پیامبر تاکید دارد.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح  کرد:پیامبر اسلام از سرزنش و تحقیر مردم جلوگیری می کرد و به دنبال جستجوی عیب کسی نبودو همچنین از دنیا به قدر حاجت بهره می گرفت.

او  هدف از جلسه اجرایی نمودن رهنمودهای مقام معظم رهبری مدظله العالی دردیدار با اعضای ستاد ملی کرونا ،خاطر نشان  کرد:  در این دیدار مقام معظم رهبری بر استفاده از همه ظرفیت‌ها خصوصاً جوانان مومن انقلابی و تداوم طرح مواسات و کمک مومنانه توسط خیران و نیکوکاران تاکید کردند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت:  آنچه از سخنان مقام معظم رهبری در دیدار اخیر ایشان با اعضای ستاد ملی کرونا استفاده می شود راه اندازی فوری قرارگاه عملیاتی جهت اجرا و نظارت بر  دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین آموزش همگانی راههای پیشگیری از شیوع کرونا به صورت محله محور با بهره گرفتن از ظرفیت مساجد و بسیج با محوریت دانشگاه علوم پزشکی و همکاری وزارت ارشاد و صداو سیما بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز