کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اعلام کرد:

اعمال محدودیت های جدید کرونایی در خرم آباد از روزدوشنبه

۱۳۹۹/۰۸/۱۱ - ۲۳:۳۲:۱۶
کد خبر: ۱۰۸۱۵۱۱
اعمال محدودیت های جدید کرونایی در خرم آباد از روزدوشنبه
کمیته اطلاع رسانی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا لرستان از اعمال محدودیت های جدید کرونایی در مرکز استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛بنابر اعلام ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، خرم آباد به عنوان یکی از مراکز استانی ۲۵ گانه اعلام شده، از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۸/۱۲ تا ساعت ۲۴ روز جمعه ۱۳۹۹/۰۸/۱۶ با محدودیت های زیر مواجه خواهد بود:

۱- طی زمان اعلام شده ورود خودروهای شخصی با پلاک غیر بومی به شهر خرم آباد ممنوع بوده و پلیس راهنمایی و رانندگی موظف به اعمال جریمه ۵۰۰ هزار تومانی برای خودروهای متخلف می باشد.

۲- کلیه معابر غیر اصلی ( فرعی ) می بایست توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان با همکاری پلیس راهور مسدود گردد.

۳- کمیته اطلاع رسانی با همکاری صدا و سیما می بایست نسبت به انجام اقدامات تبیینی و انعکاس تصمیمات در رسانه های استان اقدام نماید.

۴- فرمانداری خرم آباد موظف است در اسرع وقت ضمن تشکیل ستاد شهرستانی مدیریت بیماری کرونا، اقدامات لازم را جهت اجرایی شدن مصوبات یاد شده معمول داشته و گزارش فعالیت های صورت گرفته را به صورت روزانه به دبیرخانه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد استانی ارسال نماید.

۵- لازم به ذکر است که ممنوعیت های فوق الذکر مشمول خودروهای عمومی، انتظامی، امدادی و درمانی، خدماتی، حمل و نقل کالا و مواد اساسی و ضروری نمی گردد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز