هیات گلف آذربایجان‌غربی امکانات سخت‌افزاری را رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۸:۵۱:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۱۵۷۲
رئیس هیات گلف آذربایجان غربی گفت: هیات گلف آذربایجان‌غربی امکانات سخت‌افزاری را رایگان در اختیار علاقمندان قرار می‌دهد.

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، سید ریاس‌الدین برزنجی در گفت و گویی با رادیو استانی با اشاره به تمرینات ورزشکاران رشته گلف استان در ایام کرونا با رعایت کامل تمام شیوه‌نامه‌های بهداشتی گفت: هیات گلف استان آذربایجان‌غربی فعالیت رسمی خود را در سال ۹۶ آغاز کرد و در ابتدا شروع به شناسایی علاقمندان به این رشته کردیم.

وی افزود: هیات گلف استان طی ۳ سال گذشته علاوه بر شناسایی علاقمندان این رشته، در مسابقات مختلف کشوری از جمله المپیاد استعدادیابی، مینی گلف تبریز و مسابقات آزاد گلف کشوری شرکت کرده‌ایم.

وی در خصوص زیرساخت‌های این رشته افزود: هیات زمینی بعنوان سایت آموزشی در اختیار دارد و از سال ۹۸ آموزش‌های اولیه رشته گلف را برای تازه واردین این رشته در این زمین انجام می‌دهد ضمن اینکه ورزشکاران این رشته تمرینات را در زمین های اراضی ملی انجام می‌دهند.

رئیس هیات گلف آذربایجان‌غربی اضافه کرد: هیات امکانات سخت افزاری را بصورت کامل و رایگان در تمرینات و برنامه‌ها در اختیار علاقمندان و ورزشکاران این رشته در اختیار آنها قرار می‌دهد.

برزنجی خاطر نشان کرد: در راستای فعالیت‌های بیشتر فدراسیون گلف نیز کمک و همکاری‌هایی را با هیات‌های مختلف از جمله استان آذربایجان‌غربی داشته است و استان ما از نظر تجهیزات، هم‌اکنون جزو استان‌های برتر کشور است.

وی در خصوص هیات‌های شهرستانی گفت: در حال حاضر هیات‌های ارومیه و پیرانشهر فعال است ولی با توجه به نیاز شهرستان‌های برای زمین و سخت‌افزارهای دیگر، فعلا فعال نیستند با این حال هیات این آمادگی را دارد که ورزشکاران علاقمند سایر شهرستان‌ها را تحت آموزش قرار دهد.

برزنجی افزود: آذربایجان‌غربی پتانسیل بالایی برای ایجاد مجتمع حرفه‌ای گلف دارد و در این خصوص تلاش و رایزنی‌های زیادی با ارگان‌ها و مسئولین داشتیم تا زمینی را در اختیار گرفته و با جذب اسپانسر و سرمایه‌گذاری خودمان این مجموعه را احداث کنیم ولی متاسفانه تا به امروز هیچ حمایت مناسبی برای این مورد رخ نداده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز