مجمع جوانان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۹:۵۰:۴۷
کد خبر: ۱۰۸۱۶۰۵
مجمع جوانان کردستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد
اعضای مجمع جوانان و جمعی از دبیران سازمان های مردم نهاد جوانان کردستان به همراه معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان با نماینده ولی فقیه در کردستان دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در این دیدار اظهار داشت:  اقدامات و گزارش اجرایی مجمع جوانان کردستان امیدوار کننده است و باید برای حل معضلات اجتماعی استان از این ظرفیت بهره مند شد.

وی با بیان اینکه آمار طلاق جوانان و بیکاری جوانان در کردستان بیش از میانگین کشوری است یادآور شد: ازدواج جوانان یکی از چالش های اجتماعی جامعه است.

پورذهبی گفت: سازمان های مردم نهاد با بهره گیری از ظرفیت های ارتباطی و شناخت از جامعه هدف باید در مسیر کمک به ایجادنهاد خانواده کمک کنند.

نماینده ولی فقیه در کردستان، بر برگزاری جلسات مستمر و مسئله محور با مجمع جوانان تاکید کرد.

 

photo_2020-11-02_10-27-24

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کردستان نیز در این دیدار اظهار داشت: حوزه امور جوانان متصدی سه رکن اصلی مشارکت اجتماعی، ازدواج و ساماندهی امور جوانان است.

 فتاحی گفت: سازمان های مردم نهاد رکن اصلی حوزه جوانان اند و در طول سال با کمک سمن ها کارگاه های آموزشی در حوزه ازدواج و کار آفرینی و اشتغالزایی برگزار می شود.

معاون جوانان کردستان در ادامه افزود: در استان کردستان ۶۰ سازمان مردم نهاد جوانان دارای مجوز داریم که در حوزه های عقیدتی، مذهبی و ورزشی و فرهنگی و رسانه فعالیت می کنند.

فتاحی تصریح کرد: سازمان های مردم در بحث خدمت رسانی و آموزش و خیریه پیش قدم بوده و فعالیت خوبی انجام داده اند و خوشبختانه جزو استان های برتر کشور هستیم.

وی گفت: سمنهای استان در بحث کمک رسانی به مدافعان سلامت و فعالیتهای پیشگیرانه از کرونا و همچنین رزمایش کمک مومنانه – همت جوانانه عملکرد بسیار خوبی از خود نشان دادند.

 

 

photo_2020-11-02_10-26-56

یاسین شریعتی رییس مجمع جوانان استان کردستان نیز گفت: دغدغه اکثر سمنهای استان عدم شناخت برخی مدیران دستگاه های اجرایی از سمنها است که این امر باعث دلسردی برخی از تشکلها شده است.

شریعتی گفت: ستادهای ساماندهی امور جوانان دارای اهمیت زیادی است و در این ستاد به مشکلات جوانان پرداخته می شود اما متاسفانه مصوبات توسط ادارات اجرایی نمی شود.

وی با اشاره به نقش رسانه ها در جامعه بیان کرد: خبرگزاریها نقش بسزایی در معرفی سمنها و نوع فعالیت آنها می توانند داشته باشند و خوشبختانه ورود جوانان کردستان به حوزه رسانه اثربخش بوده است.

 

photo_2020-11-02_10-26-07

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز