نصب تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر در سنندج

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۰۹:۴۹:۳۹
کد خبر: ۱۰۸۱۶۰۷
نصب تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر در سنندج
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر به منظور تسهیل در راهنمایی مسافران، گردشگران و شهروندان و ضرورت شناساندن نقاط مختلف آبیدر نصب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، شرمین شریفی اظهار داشت: تابلوی مکان نما در آبیدر نصب شد.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: پارک جنگلی آبیدر به عنوان یکی از تفرجگاههای اصلی شهر سنندج همواره پذیرای مسافران، گردشگران و شهروندان است.

 شرمین شریفی اظهار داشت: پارک جنگلی آبیدر در دامنه کوه آبیدر وسعت بسیار زیادی دارد و دارای تفرجگاههای متعددی است که در راستای دستیابی آسان به تمام نقاط و تسهیل در راهنمایی گردشگران نیازمند نصب تابلوی مکان نما در نقاط مختلف بود.

وی از نصب تابلوی مکان نما در نقاط مختلف پارک جنگلی آبیدر خبر داد و افزود: جلوگیری از سرگردانی مسافران، گردشگران و شهروندان، ضرورت شناساندن نقاط مختلف آن و سهولت استفاده از امکانات این پارک برای  مسافران، گردشگران و شهروندان از اهم اهداف نصب این تابلو ها بوده است.

شریفی تصریح کرد: تعداد تابلوهای مکان نما 60 عدد بوده که بر روی 16 تیرک نصب شده است و جنس این تابلوها هم از چوب است.

وی افزود: در راستای اجرای طرح ساماندهی مسیر میدان گاز به میدان حجاب تعداد 25 عدد المان کاج نوری هم در مسیر ورودی آبیدر در مسیر میدان گاز این المان ها نصب شد.

 

 

 

نظر شما