هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) ناشی از اسلام هراسی است

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۱:۳۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۸۱۶۶۵
هتک حرمت به ساحت پیامبر اکرم (ص) ناشی از اسلام هراسی است
مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد گفت: هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) از سوی برخی افراد و نشریه های غربی ناشی از قدرت بی بدیل مکتب حیات بخش دین اسلام و اسلام هراسی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت الاسلام محمدشمس" مدیر حوزه‌های علمیه استان یزد در آیین تودیع و معارفه مدیر حوزه علمیه امام جعفر صادق (ع) مهریز افزود: این اقدام اوج دشمنی استکبارجهانی علیه اسلام و پیامبر عظیم الشان (ص) را نشان می دهد و موجب جریحه‌دار شدن قلوب مسلمانان شد.

وی ادامه داد: توهین به انبیای الهی به هر شکل ممکن در همه جوامع محکوم و مذموم است و گناهی نابخشودنی است و باید امت اسلام و مسلمانان تنفر خود را نسبت به اینگونه  اعمال به نحو مناسب نشان دهند که سکوت در قبال آن به هیچ وجه پذیرفته نیست.

این مسوول فرهنگ علوم اسلامی در استان یزد اظهار کرد: تاکنون دشمنان بارها تلاش کرده‌اند با ابزار و هجمه رسانه‌ای و فرهنگی در برخی کشورها و نشریه ها حقانیت اسلام را زیر سووال ببرند و با توسل به تمسخر اهداف پلید خود را دنبال کنند که به حول و قوه الهی در اهداف خود شکست خورده اند.

شمس گفت: مردم و حوزویان استان یزد همراه با مردم مومن و انقلابی هتک حرمت به ساحت قدسی پیام آور صلح و دوستی حضرت محمد (ص) را محکوم کرده و باید با وحدت و عمل به سفارش مکتب اسلام روز به روز در برابر استکبار با قدرت ایستادگی  کنند.

در این آیین با تشکر از حجت الاسلام حسین زارع ، حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی به عنوان مدیر جدید حوزه امام صادق (ع) مهریز معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز