اجرای ۶۸ پروژه عمرانی با ۳۵۰ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی در سروآباد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۳:۴۷:۰۲
کد خبر: ۱۰۸۱۷۴۲
مدیر نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در سروآباد گفت: امسال ۶۸ پروژه را با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در این شهرستان اجرا کردیم که برخی به اتمام رسیده و تعدادی نیز تا پایان سال تمام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، محمد علی‌ویسی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این طرح‌ها در زیرساخت‌های ضروری و اولویت‌دار از جمله آبرسانی، آب شرب، فاضلاب، آبخیزداری، راهسازی و مسجد بوده است.

وی با بیان اینکه فعالیت بنیاد علوی در سروآباد از سال گذشته و در حوزه صندوق‌های توانمندسازی آغاز شده است افزود: امسال فعالیت را گسترش دادیم و در مجوع بنیاد علوی در شهرستان سروآباد در سه حوزه عمرانی، اقتصاد و اشتغال و فرهنگی اجتماعی انجام ‌فعالیت است.

علی‌ویسی اضافه کرد: پروژه‌های عمرانی نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در ۲ حوزه زیرساخت‌های ضروری شامل شامل راهسازی، احداث مدرسه، خانه عالم، آبرسانی، آبخیزداری و زیرساخت‌های اقتصادی شامل احداث آبشخور دام و حوزه آبگیر، کانال آبیاری و آبرسانی به باغات بوده که با هدف کمک به افزایش درآمد روستاییان است.

مدیر نهاد آبادانی وپیشرفت بنیاد علوی در سروآباد با اشاره به اینکه طرح‌ها با مشارکت مردم و دهیاری‌ها در حال پیشروی است یادآور شد: سعی کرده‌ایم طرح‌های نیمه تمام دولتی را در اولویت قرار دهیم.

علی‌ویسی با بیان اینکه در حوزه اقتصادی و اشتغال تسهیلات بانکی و کمک‌های بلاعوض و فنی و اعتباری به اهالی روستاها ارائه شده است افزود: اعطای ۱۲۰ میلیون تومان با کارمزد ۲ درصد در مجموع ۲۷ میلیارد تومان از شیوه های این بنیاد در قالب تسهیلات خرد بوده که تا کنون ۱۰۰ نفر به بانک‌ معرفی شده‌اند.

وی اضافه کرد: تسهیلات کلان هم برای واحدهای تولیدی در نظر گرفته شده که ۱۲ میلیارد تومان مصوب شده که شامل سه واحد مزرعه پرورش ماهی، سه سردخانه، یک هتل رستوران و یک کارخانه صنایع تبدیلی تولیدات باغی است.

مدیر نهاد آبادانی وپیشرفت بنیاد علوی در سروآباد تاکید کرد: پنج میلیارد تومان در قالب کمک‌های فنی و اعتباری در نظر گرفته شده که برای شبکه‌سازی مردمی، آموزش، ترویج و توانمندسازی به رسته‌های مزیت دار در سروآباد از جمله باغداری، شیلات و صنایع دستی و گردشگری ارائه می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز