رییس دادگستری الیگودرز:

برگزاری مراسم ختم و عروسی تحت هیچ شرایطی مجاز نیست

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۳:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۱۷۶۹
برگزاری مراسم ختم و عروسی تحت هیچ شرایطی مجاز نیست
امیرهوشنگ فتحی گفت: برگزاری مراسم عزا و عروسی از مصادیق جرم مشهود است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛فتحی  با اشاره به افزایش مبتلایان به کرونا و وضعیت فوق بحرانی شهرستان الیگودرز،اظهار کرد: از روز گذشته که با هدف حفظ سلامت جامعه طرح محدودیت ها آغاز شد مردم همکاری خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشته اند که لازم می دانم از کسبه وصنوف مشمول مصوبه وهمچنین مردم خوب و همراه که مسوولانه، مسئولیت اجتماعی خود درقبال آحاد جامعه را به منصه ظهور رسانده و درعصر ارتباطات فراگیرعیارفرهنگ بالای این دیاررا درمعرض قضاوت همگان قرار دادند، قدردانی نمایم.

او افزود : امیدواریم روند همراهی مردم تا ریشه کن شدن این ویروس عالم گیر و سرکش تداوم داشته باشد و آن عده از افراد بی مبالات که با رفتارهای خطر آفرین خود سلامت جامعه را‌در معرض تهدید جدی قرار میدهند خود را به خیل عظیم مردم قانونمند ملحق نمایند.

فتحی با تاکید بر لزوم حفظ سلامت مردم ،خاطر نشان کرد : بدیهی است این افراد در صورت اصرار بر رفتارهای پر خطر از قبیل برگزاری مراسم ختم ،عروسی و غیره که از مصادیق جرم مشهود میباشد مورد بازخواست قرار گرفته و مرجع انتظامی نسبت به دستگیری و دلالت افراد خاطی بصورت تحت الحفظ به مرجع قضایی اقدام خواهد کرد و برخورد قانونی قوه قضائیه برای این قبیل افراد که سلامت عمومی جامعه را با مخاطره ،مواجه ساخته اند ، بسیار شدید و سختگیرانه خواهد بود.

رییس دادگستری الیگودرز با اشاره به اینکه از جمله عوامل افزایش مبتلایان حضور در مراسم عزا و عروسی می باشد ،یادآورشد: برگزاری مراسم ختم و عروسی تحت هیچ شرایطی مجاز نمی باشد .

او ضمن ادای احترام به شهدای عزیز حوزه سلامت به تلاشهای شبانه روزی متولیان سلامت جامعه اعم کادر پزشکی وپرستاران که تمام توان خود را جهت خدمت به مردم بکار بسته اند ، اشاره کردو گفت : خدمات صادقانه این عزیزان در حافظه ها ماندگار و مردم برای همیشه قدردان زحمات بی شائبه آنها خواهند بود و البته درپیشگاه خالق هستی ماجور هستند .

فتحی  با تاکید بر اینکه مدیران دستگاههای اجرایی مربوط به حوزه سلامت جامعه به وظایف وتکالیف قانونی خود درجهت برون رفت از این شرائط سخت و نفس گیر به درستی عمل نمایند ،ادامه داد : بدیهی است با مدیران درصورت ترک فعل و رفتارهای موثر در ایجاد بستر آسیب زا به سلامت مردم برخورد بدون اغماض قاطعانه صورت خواهد گرفت و هیچگونه عذر و بهانه ای پذیرفته نخواهد شد و قطعا تقدیر و تفقداز مدیران سخت کوش و دلسوز جهت قطع زنجیره شیوع این ویروس در دستور کار شورای تامین قرار خواهد گرفت.

او بیان کرد: از مردم مومن ونجیب این دیار انتظار داریم ضمن همراهی با مسئولین جهت عملیاتی نمودن مصوبات ستاد کرونا شهرستان و رعایت پروتکل ها همچنان از سفرهای غیر ضروری اجتناب نموده و بجز درمواقع ضروری از منزل خارج نشوند واز حضور در مراسم ختم و عروسی وغیره اکیدا خودداری نمایند.

رییس دادگستری الیگودرز  همچنین از تلاش همه جانبه اصحاب رسانه که در فضای حقیقی ومجازی‌به تولید محتوا می پردازند و جامعه را از ظر فیت حداکثری اندیشه و قلم تاثیر گذار خود بهره مند می نمایند ، قدردانی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز