مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان خبرداد:

افتتاح شانزدهمین زمین چمن آموزش و پرورش لرستان / ۱۷ مجموعه ورزشی در دست احداث وجود دارد

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۲:۳۸:۳۳
کد خبر: ۱۰۸۱۷۷۴
افتتاح شانزدهمین زمین چمن آموزش و پرورش لرستان /  ۱۷ مجموعه ورزشی در دست احداث وجود دارد
علیرضا نخعی گفت: از افتتاح شانزدهمین زمین چمن آموزش و پرورش لرستان با هدف توزیع عادلانه امکانات و توسعه زیرساخت های ورزشی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛نخعی  با حضور در مجتمع خیام خرم آباد و بازدید از زمین چمن مصنوعی این مجموعه ، با اشاره به توجه ویژه به تربیت جسمانی در سند تحول بنیادین که بر سایر تربیت ها نیز تاثیرگذار است گفت : شانزدهمین زمین چمن آموزش و پرورش استان در محله پشت بازار خرم‌آباد با اعتبار ۱۱۳ میلیون تومان احداث شد که در وقت خودش به بهره ‌برداری خواهد رسید .

او افزود : ۱۱۷ مجموعه ورزشی فعال وجود دارد که در خدمت دانش‌آموزان است و ۱۷ مجموعه در دست احداث داریم که با توجه به نیاز دانش آموزان تلاش می شود زمینه بهتری برای فعالیت های هدفمند جسمانی دانش آموزان فراهم شود .

نخعی  با اشاره به برگزاری المپیادهای درون مدرسه ای ، حیاط پویا و ... با هدف ایجاد نشاط و سلامت در دانش آموزان تصریح کرد : با توجه به اینکه در ایام خانه نشینی کرونا فعالیت‌های ورزشی حضوری نداریم، برنامه « قهرمان خانه» از جمله طرح های ورزشی بود که  تحرک و پویایی بیشتری در زمینه جسمانی و تربیت بدنی در دانش آموزان ایجاد کرده و دانش آموزان از طریق فضای مجازی و بهره گیری از الگوهای مناسبی از فعالیت های بدنی می توانند از این فرصت‌ها استفاده کنند تا به دلیل خانه نشینی مشکلاتی برای آنها از نظر سلامت جسمانی ایجاد نشود .

او با تاکید بر نگاه متعالی و همه جانبه به تعلیم و تربیت ،خاطر نشان کرد : رسالت آموزش و پرورش فقط موضوع درسی نیست بلکه باید بعد پرورشی و تربیت بدنی دانش آموزان نیز مورد توجه قرار گیرد .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز