معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:

ساماندهی گلزار شهدای معمولان تصویب شود / دستگاه ها نسبت به سهم استخدام ایثارگران اقدام کنند

۱۳۹۹/۰۸/۱۲ - ۱۲:۵۱:۴۶
کد خبر: ۱۰۸۱۷۸۸
ساماندهی گلزار شهدای معمولان  تصویب شود  / دستگاه ها نسبت به سهم استخدام ایثارگران اقدام کنند
محمود ثمینی گفت: ساماندهی قبور شهدای معمولان در ردیف اعتبارات شهرستان دیده و تصویب شود تا اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ ثمینی صبح امروز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان اظهار کرد: عدم حضور بی دلیل برخی از مدیران در جلسات و خصوصا در جلسه ایثارگران بی دقتی است و اگر موردی دارند باید از قبل اطلاع دهند.

او افزود: برخی از مصوبات نشان می دهد مصوبه وجود دارد، ابلاغ هم شده اما در اجرا همراهی و همکاری لازم صورت نگرفته و مصوبه بدون اجرا باقی مانده است که ضروری است تا مصوبات پیگیری لازم صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان تصریح کرد: شهراری ها با مشکلات مالی مواجه هستند اما مدیریت شهری در اختیار شهرداری است و توانمندی شهرداری ها به لحاظ نیرو و امکان قابل مقایسه با سایر دستگاه ها نیست که در این راستا اقدامات لازم از جمله فضا و نگهداری گلزار را انجام دهند.

ثمینی گفت: تفاهم نامه ای که استانداری و بنیاد شهید منعقد کردند، انتظار این است که دستگاه های دخیل در همان قرارداد باید همراهی لازم را داشته باشند و باید عملیاتی شود.

اوبا اشاره به تبدیل وضعیت،خاطر نشان  کرد: این موضوع با دستگاه مدیریت و برنامه ریزی پیگیری لازم صورت گیرد و بنیاد شهید هم پیگیری لازم را داشته باشد. اگر موانعی وجود دارد قبل از این جلسات بررسی شود تا موانع برطرف شود و در جلسه بعدی تصویب گردد.

معاون سیاسی استانداری لرستان با اشاره به طرح سپاس بیان کرد: همه مدیران در طول سال سرکشی از خانواده های شهدا را در دستور کار داشته باشند و با توجه به شرایط باید تکریم شوند؛ همه ما مرهون خون شهدا هستیم و برخی از جانبازان گلایه دارند که از آنها سرکشی نمی شود که لازم است بنیاد شهید سرکشی لازم را انجام دهد.

او خاطر نشان کرد: دستگاه ها نسبت به سهم استخدام ایثارگران اقدام کنند و این قانونی است و منتی نیست چرا که این اجرای قانون است و دستگاه ها این مهم را مد نظر قرار دهند.

ثمینی با اشاره به ساماندهی قبور شهدای معمولان گفت: لازم است که در ردیف اعتبارات شهرستان دیده و تصویب شود تا اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز