معاون وزیر بهداشت:

همه داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی فراهم است

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۹:۰۰
کد خبر: ۱۰۸۲۲۵۷
همه داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی فراهم است
معاون درمان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید براینکه همه داروهای مورد نیاز بیماران کرونایی فراهم است، گفت که کادر درمانی کشور با استفاده از تجربه ۹ ماه گذشته، بیماران مبتلا به کووید - ۱۹ را درمان و از آنها به خوبی مراقبت می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بیمارستان امام جعفر صادق (ع) میبد، دکتر "قاسم جان بابایی" معاون درمان وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در حاشیه بازدید از این مرکز درمانی افزود: تمامی امکانات و زیرساخت‌های این واحد بهداشتی و درمانی در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته و همکاران بسیار خوب از بیماران مراقبت می‌کنند.

به گفته وی  میبد از جمله شهرستان‌هایی است که نسبت به جمعیت آن آلودگی بالایی از نظر تعداد افراد مبتلا به ویروس کرونا دارد و هم اکنون بیش از ۱۰۰ بیمار در بیمارستان بستری هستند.

وی ادامه داد:  در بازدیدی که امروز از بخش‌های مختلف بیمارستان صورت گرفت بیماران راضی بودند ، کمبودهایی هم در ارتباط با  دستگاه‌های کمک تنفسی وجود دارد که ۲ تا سه روز آینده قسمت زیادی از آن تامین تا خدمات بیشتری به مردم داده ‌شود

معاون درمان وزارت بهداشت به همراه رییس و مدیران دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد از بخش‌های مختلف بیمارستان میبد بازدید کرد و از نزدیک روند درمان بیماران مبتلا به کرونا را مورد ارزیابی قرار داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز