امام جمعه مهریز:

۱۳ آبان قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکست

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۶:۲۲
کد خبر: ۱۰۸۲۲۵۸
۱۳ آبان قدرت پوشالی آمریکا را درهم شکست
امام جمعه مهریز گفت: حوادث سه گانه یوم‌الله ۱۳ آبان در تاریخ انقلاب اسلامی ایران در مقاطع مختلف زمانی در عرصه جهانی ثابت کرد که قدرت‌های به اصطلاح عظیم شیطانی و طاغوتی از درون پوچ و پوشالی است.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ "حجت‌الاسلام عبدالرضا محی‌الدینی" امام جمعه مهریز روزسه‌شنبه در گفت و گو با شهروندان مهریزی در فضای مجازی افزود: ۱۳ آبان از جمله روزهای پرفروغی است که در تاریخ ایران همواره برجسته و سربلند است.

وی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب ادامه داد: در این روز بزرگ و ماندگار، فرزندان ایثارگر و فداکار این مرز و بوم به خوبی به جهانیان فهماندند که با توکل به قدرت ایمان می‌توان در برابر هر طاغوتی ایستادگی کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی مهریز اظهار کرد: امروز نیز به برکت انقلاب اسلامی و رهنمودهای حضرت امام (ره) و درایت و تدبیر خردمندانه‌ مقام معظم رهبری، روحیه‌ استکبارستیزی از مرزهای ایران فراتر رفته و همه ملت‌های عدالت‌خواه، حق‌طلب و آزاده را فرا گرفته است.

محی‌الدینی تصریح کرد: امسال شاهد تقارن این روز با میلاد پربرکت حضرت رسول اکرم (ص) هستیم که می‌توان از فرصت برای بیان خصلت‌ها و سیره آن پیامبر رحمت استفاده کرد و در شرایطی که امکان برگزاری جشن‌های حضوری نیست در رسانه‌های جمعی و اجتماعی به مقام آن حضرت ارادت ورزیم.

وی یادآور شد: در ۱۳ آبان ثابت شد که امنیت و آرامش را از حق کشان و ستم کیشان که به مظلومان جهان  امنیت و آسایش نمی‌دهند می‌توان باز پس گرفت و در این روز مردم عدالت‌خواه و ایمان مدار ما، خویشتن را باور کردند و به چشم خود دیدند آن قدرتی که در ذهن عده‌ای کج‌اندیش و کوته‌فکر، هم چون کوهی استوار است، کاهی بیش نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز