فرمانده سپاه یزد:

راه برون‌رفت از مشکلات تبعیت از مقام معظم رهبری است

۱۳۹۹/۰۸/۱۳ - ۲۲:۰۳:۵۰
کد خبر: ۱۰۸۲۲۵۹
راه برون‌رفت از مشکلات تبعیت از مقام معظم رهبری است
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تنها راه برون‌رفت از مشکلات مختلف و غلبه بر استکبارجهانی و خنثی کردن توطئه های دشمنان علیه نظام و انقلاب تبعیت محض اقشار مختلف جامعه از فرامین مقام معظم رهبری است .

به گزارش خبرگزاری برنا، سرتیپ "رضا پورشمسی" فرمانده سپاه الغدیر استان یزد دوشنبه‌شب به مناسبت  ۱۳ آبان ( روز ملی مبارزه با استکبارجهانی ) در جمع تعدادی از سپاهیان این یگان افزود: همه مردم و مسوولان باید همواره منویات مقام معظم رهبری را محور فعالیت و اقدام های خود در بخش‌های مختلف قرار دهند.

وی با اشاره به جایگاه ولایت فقیه در انقلاب اسلامی ادامه داد: ملت ایران سال‌های گذشته با وجود تمامی توطئه‌های فرهنگی و اقتصادی  دشمن تنها با اطاعت از مقام معظم رهبری و تکیه به نیروهای مومن و انقلابی و جوانان با انگیزه سختی‌ها را پشت سر گذاشته است و در ادامه راه با همان روحیه در صحنه حضور دارند.

این مسول اظهار کرد: توطئه‌های استکبار علیه کشور و  نظام ادامه دارد و باید مردم و جوانان با روحیه انقلابی گوش به فرمان مقام معظم رهبری در عرصه‌های مختلف مشارکت کنند و با بینش و بصیرت موجب شکست دشمنانی شوند که جمهوری اسلامی را هدف گرفته‌اند.

پورشمسی در ادامه به یوم‌الله ۱۳ آبان اشاره کرد که به خاطر حوادثی که در آن اتفاق افتاده از اهمیت زیادی برخوردار است و امسال به خاطر شرایط کرونا و برای پیشگیری از شیوع این ویروس باید با استفاده از رسانه‌های گروهی و شبکه‌های اجتماعی ابعاد آن برای مردم و جوانان تبیین شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز