خراسان رضوی جزو برترین استان‌ها در تنیس روی میز است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۰:۰۰:۵۴
کد خبر: ۱۰۸۲۴۰۸
خراسان رضوی جزو برترین استان‌ها در تنیس روی میز است
رئیس فدراسیون تنیس روی میز گفت: خراسان رضوی به لحاظ امکانات و تعدد ملی‌پوشان و مربیان ظرفیت بیشتری نسبت به سایر استان‌های کشور دارد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، مهردادعلی قارداشی در مجمع انتخاب رئیس هیئت تنیس روی میز خراسان رضوی ، در خصوص اقدامات صورت گرفته فدارسیون تنیس روی میز از ابتدای شیوع کرونا و برنامه‌های این فدراسیون در ادامه سال اظهار کرد: از زمانی که کرونا آغاز شد، اردوهای تیم ملی را متوقف کردیم. اردوی تیم ملی بانوان در اسفند 98 در حال برگزاری بود که مجبور شدین آن را تعطیل کنیم. در حال حاضر چهار نفر از ورزشکاران بخش بانوان و آقایان که قرار است در مسابقات انتخابی المپیک حضور یابند را به لحاظ تجهیزات و نیازهای مالی با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت می‌کنیم.

وی افزود: ورزشکاران در خانه‌ شخصی و تحت نظر مربیان خود در اردوهای آماده‌سازی به صورت آنلاین حضور پیدا می‌کنند. تنها رویدادی که در حال حاضر احتمال برگزاری آن وجود دارد، مسابقات قهرمانی جهان است. مسابقات قهرمانی جهان در ابتدا قرار بود در فروردین ماه سال جاری برگزار شود که پس از چندین نوبت تعویق، به اسفند ماه سال جاری موکول شده است. امیدوارم شرایط بهداشتی و اقتصادی به گونه‌ای رقم بخورد تا بتوانیم در این مسابقات حضور یابیم.

وی همچنین بیان کرد: خراسان رضوی به لحاظ امکانات و تعدد ملی‌پوشان و مربیان ظرفیت بیشتری نسبت به سایر استان‌های کشور دارد. اقدامات خوبی برای تنیس روی میز خراسان رضوی صورت گرفته است. سالن ثامن نیز شرایط استانداری دارد که در دوره ریاست قبلی هیات تنیس روی میز، کمک‌های ناچیزی از سوی فدراسیون برای تجهیز آن سالن صورت گرفت اما نیاز به حمایت‌ها و جذب اسپانسر و خیرین بیشتری دارد.

رییس فدراسیون تنیس روی میز با اشاره به عدم انتخاب مهشید اشتری جهت شرکت در مسابقه انتخابی تیم ملی بانوان جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک توکیو عنوان کرد: در سال گذشته هنوز به عنوان رییس فدراسیون منصوب نشده بودم و فدراسیون توسط سرپرست اداره می‌شد که حدود یک ماه پیش از برگزاری انتخابات فدراسیون در این خصوص تصمیم گرفته شده بود. انتصاب دو نفر از تیم ملی آقایان توسط مدیر تیم‌های ملی به دبیر و سرپرست فدراسیون جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه ارسال شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز