خاستگاه حیدری و کریمی ها در آستانه نابودی/ کسی به داد شفق نرسید

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۱:۲۹:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۲۵۲۵
خاستگاه حیدری و کریمی ها در آستانه نابودی/ کسی به داد شفق نرسید
قامت باشگاه شفق با حدود نیم قرن فعالیت بالاخره در آبان ماه 99 خم شد و خاستگاه قهرمانانی چون علیرضا حیدری و علیرضا کریمی در آستانه نابودی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، برادران کرمانی که با تأسیس مجموعه شفق خدمت بزرگی به ورزش کرده اندبا شیوع بیماری کرونا و تعطیلی اماکن ورزشی دیگر نتوانستند بار این مجموعه را به دوش بکشند و ناچار به فروش شناسنامه ورزش فردیس شدند.

بدون شک مسائل شخصی و درون خانوادگی هم در این تصمیم برادران کرمانی مزید بر علت بود اما کیست که نداند هیچ یک از باشگاه های ورزشی به خصوص اماکنی چون شفق که بخشی از خاطرات جوانان را رقم زده بود از کمترین حمایتی در ایام بحرانی کرونا برخوردار نبوده اند.

طبق وعده ها قرار بود به باشگاه داران ورزشی وام هایی تعلق بگیرد اما روزی که برای تهیه گزارش به سالن متروکه شفق رفتیم و صدایی جز فریاد سکوت نمی شنیدیم با بغض و اندوه محمد کرمانی مربی اسبق تیم ملی کشتی و برادرش مواجه شدیم که از ناملایمات روزگار گله داشتند و قانون وامی که بخاطر سن بالای آن ها شامل حالشان نمی شد!

البرز، استانی که سرانه ورزشی مطلوبی ندارد در یک سال گذشته در حالی تعطیلی و حتی تخریب دو مجموعه ورزشی مهم خود را شاهد بوده که ملی پوشان زیادی نظیر فرشاد فلاحت زاده، حیدری، کریمی و حتی مرحوم بابک معصومی از دل " چپردار و شفق" بیرون آماده بودند.

امروز تیرآهن های خسته شفق که سال ها محیطی را برای ورزش جوانان این شهر فراهم کرده بودند به فروش رفتند و فردا آسمان خراش هایی بجای سالن کشتی و فوتسال قد علم می کنند اما کاش کسانی که می توانند در این استان به داد شفق های خصوصی و دولتی دیگر برسند پای کار بیایند و اجازه ندهند شفق هایی که نفس هایشان به شماره افتاده است به نیستی برسند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز