یک هزار خودرو از مبادی ورودی سنندج بازگردانده شد

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۳۴:۲۹
کد خبر: ۱۰۸۲۵۲۹
یک هزار خودرو از مبادی ورودی سنندج بازگردانده شد
رییس پلیس راه کردستان گفت: از آغاز اجرای طرح محدودیت و ممنوعیت تردد، تاکنون حدود یک هزار دستگاه خودرو از مبادی ورودی سنندج بازگشت داده شده و بیش از ۱۰ مورد نیز اعمال قانون صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان، سرهنگ عیسی گوهری رییس پلیس راه کردستان روز چهارشنبه با بیان اینکه در سه نقطه مبادی ورودی شهر سنندج محدودیت و ممنوعیت تردد وجود دارد، گفت: پلیس راه و راهور استان در این سه نقطه به صورت شبانه‌روزی مشغول فعالیت هستند.

او افزود: عوامل پلیس در حدود ۴۸ ساعت گذشته از ورود یک هزار خودرو به سنندج ممانعت کرده‌اند و برای ۱۰ راننده متخلف که قصد ادامه سفر داشتند جریمه ۵۰۰ هزار تومانی منظور شده است.

سرهنگ گوهری بیان کرد: برابر دستورالعمل اجرایی ستاد‌های ملی و استانی مبارزه با کرو‌ها در ابتدای ورودی محور‌های سنندج به کامیاران، همدان و سقز از ورود خودرو با پلاک‌های انتظامی غیر ایران ۵۱ به سنندج ممانعت به عمل می‌آید و به خودرو‌های با پلاک ۵۱ نیز اجازه خروج داده نمی‌شود.

او افزود: همزمان با ۲۵ مرکز استان دارای وضعیت قرمز کشور در سنندج از ساعت ۱۲ ظهر روز دوشنبه ۱۲ آبان تا ساعت ۲۴ جمعه ۱۶ این ماه (به مدت پنج روز) محدودیت تردد خودور‌های بومی و غیر بومی به این شهر اعمال شده است.

سرهنگ گوهری گفت: طبق مصوبات ستاد‌های ملی و استان برای اعمال محدویت‌ها پلیس راه در ۲ ورودی مسیر سنندج - کرمانشاه و سنندج - همدان و پلیس راهور نیز در محل میدان امام رضا (ع) ابتدای ورودی محور سنندج - سقز مستقر شده است.

مراکز استان‌های دارای ممنوعیت شامل تهران، البرز، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، فارس، خوزستان، کردستان، اصفهان، قم، مرکزی، خراسان جنوبی، اردبیل، کرمانشاه، بوشهر، هرمزگان، یزد، لرستان، خراسان شمالی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، سمنان و کرمان است.

خودرو‌های عمومی، انتظامی، امدادی، درمانی، خدماتی، حمل کالا‌ها و مواد اساسی مشمول اعمال ممنوعیت‌های تعیین شده نیستند.

هم اکنون ۶ شهرستان کردستان شامل سنندج، بیجار، بانه، کامیاران، مریوان و سقز جمع ۸۹ شهرستان دارای وضعیت بحرانی از نظر تعداد مبتلایان به ویروس کرونا قرار گرفته که در بین این مناطق وضعیت مریوان فوق بحرانی گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز