استاندار اردبیل:

۸۰میلیارد تومان برای توسعه و بهسازی شهرک صنعتی اردبیل هزینه می شود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۲:۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۰۸۲۵۷۴
۸۰میلیارد تومان برای توسعه و بهسازی شهرک صنعتی اردبیل هزینه می شود
استاندار اردبیل از تخصیص ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه، بهسازی معابر شهرک صنعتی و تصفیه خانه شماره ۲ اردبیل در دو سال آینده خبر داد.

به گزارش برنا، اکبر بهنام جو در جریان بازدید از آخرین وضعیت شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل اظهار کرد: این شهرک بزرگترین شهرک صنعتی استان است که بیش از ۲۰ سال پیش زیرساخت های آن انجام شده و در حال حاضر نیاز به بهسازی و تعمیر و توسعه دارد که باید در سریع ترین زمان ممکن انجام شود.

وی افزود: بایدامکانات موجود در این مجموعه برای سرمایه گذاران و صاحبان صنعت جوابگو باشد برای این منظور توسعه ی تصفیه خانه شهرک به دلیل مشکلات زیست محیطی ضرورت داشت که در  حال حاضر عملیات اجرایی آن انجام می شود.

استاندار اردبیل گفت: با تامین اعتبار لازم و تعیین پیمانکار این پروژه در حال اجرا، بعد از اتمام می تواند به مدت حداقل ۲۰ سال آینده نیازهای شهرک را بر طرف کند.

وی با بیان اینکه عملیات به سازی معابر داخل شهرک نیز به خوبی انجام می شود ادامه داد:  در حال حاضر ۱۵ پیمانکار در این شهرک فعال هستند که زیرسازی راه اصلی را بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تمام  کرده است و درآینده نزدیک عملیات آسفالت ریزی شبکه معابر شهرک آغاز می شود.

بهنام جو با بیان اینکه در سال جهش تولید اقدامات زیادی در بخش صنعت به واسطه بخش خصوصی انجام شده است گفت: بخش خصوصی در جبهه مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد و مسوولان برای مشکلات و موانع سرمایه گذاران باید نهایت تلاش خود را بکار گیرند.

وی ضمن تقدیر از مسوولان و دستگاه های اجرایی متولی بیان کرد: در شرایط حاکم اقتصادی باید محصولات خود را بصورت صادرات غیر نفتی و صادرات محور تعیین و تولید کنیم و در این راستا بخش خصوصی و تولید کنندگان نیاز به حمایت مالی دارند که در بازدیدها برای تسریع در ارایه تسهیلات بانکی جهت سرمایه ثابت و سرمایه در گردش اقدام می کنیم ۰

استاندار اردبیل اظهار امیدواری کرد با ایجاد زیرساخت ها و توسعه شهرک صنعتی فاز ۳ اشتغال جوانان نیز در این حوزه افزایش یابد.

استاندار اردبیل از محل پروژه های بهسازی معابر، تصفیه خانه و محل اجرای فاز۳ شهرک صنعتی شماره ۲ اردبیل بازدید و در راستای تسریع در روند اجرای پروژه ها تاکید کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز