جمعیت کشتی کشور نسبت به سال‌های قبل، افت شدیدی داشته است

دبیر: کشتی مازندران در حال درجا زدن است/ توجه زیاد به فوتبال موجب نابودی ورزش‌های دیگر است

۱۳۹۹/۰۸/۱۴ - ۱۹:۳۲:۳۸
کد خبر: ۱۰۸۲۸۲۱
دبیر: کشتی مازندران در حال درجا زدن است/ توجه زیاد به فوتبال موجب نابودی ورزش‌های دیگر است
علیرضا دبیر با تاکید بر این‌که کشتی مازندران در حال درجا زدن است، توجه زیاد به فوتبال را موجب نابودی ورزش‌های دیگر دانست.

به گزارش خبرگزاری برنا از ساری؛ علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، طی سفری یک‌روزه به استان مازندران در نشست خبری با اصحاب رسانه‌ استان حاضر و پاسخگوی سوالات آن‌ها شد.

در ابتدای این نشست خبری، عسگری محمدیان، رئیس هیات کشتی مازندران، ضمن خیرمقدم، علیرضا دبیر را از جنس کشتی خواند و گفت: خرسندم شخصی رئیس فدراسیون کشتی است که کشتی را خوب درک می‌کند و می‌فهمد.

محمدیان در ادامه گفت: خود من به اصحاب رسانه بدهکار هستم و مدال‌ها و عناوینم را مدیون نقدهای منصفانه و به‌جای این قشر زحمتکش می‌دانم.

سپس علیرضا دبیر، رئیس فدراسیون کشتی، با توجه به اهمیت کار اصحاب رسانه گفت: اصحاب رسانه یکی از اضلاع مهم قهرمانی است.

او کشتی مازندران را در حال درجا زدن خواند و گفت: کشتی مال مازندران است اما متأسفانه مازندران از کشتی عقب افتاده است. دغدغه‌های‌تان را معطوف به کشتی کنید. در کشتی هیچ استانی توان عرض‌اندام‌ مقابل شما را ندارد.

علیرضا دبیر توجه زیاد به فوتبال را موجب نابودی ورزش‌های دیگر دانست و اظهار داشت: جمعیت کشتی کشور نسبت به سال‌های قبل، افت شدیدی داشته و از یک میلیون نفر به ۴۵ هزار نفر رسیده است.

رئیس فدراسیون کشتی همچنین گفت: پس از چند ماه وقفه، فردا مسابقات انتخابی تیم ملی داریم که به صورت زنده از شبکه‌های سه و ورزش پخش خواهد شد.

او در پایان مربیان مازندرانی را دارای پتانسیل بالا خواند و گفت: از ۴ مربی تیم کشتی آزاد بزرگسالان، دو نفر به نام‌های مهدی تقوی و عباس حاج‌کناری مازندرانی هستند.

02

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز