رئیس پلیس راهور استان البرز خبرداد:

آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از ۱۷ آبان+ شرایط

۱۳۹۹/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۸۳۰۰۸
آغاز طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی از ۱۷ آبان+ شرایط
رئیس پلیس راهور استان البرز از اجرای طرح ترخیص موتورسیکلت های رسوبی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز، سرهنگ غلامعلی شرق اظهار کرد: در راستای ساماندهی فرآیند ترخیص موتور سیکلت های رسوبی و به منظور جلوگیری از ضرر و زیان اموال عمومی و انباشت موتور سیکلت های رسوبی و غیر رسوبی در توقفگاه ها، صیانت از اموال مردم و تسهیل در ترخیص. طرح ترخیص موتور سیکلت هایی که قبل از تاریخ 29 اسفند سال 1398 توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند، در پلیس راهور استان البرز اجرایی خواهد شد.

سرهنگ شرق افزود: مالکان موتورسیکلت هایی که وسیله نقلیه آنها در پارکینگ ها توقیف شده است می توانند از روز شنبه 17 آبان ماه به مدت 2 ماه با مراجعه به دفاتر پلیس +10 و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

این مقام انتظامی با بیان این که مالکان موتورسیکلت ها می توانند در صورت داشتن خلافی بیش از یک میلیون تومان، با مراجعه به اجرائیات پلیس راهور و ارائه سند مالکیت نسبت به تقسیط آن اقدام کنند؛ ادامه داد: با توجه به قانون 8 سال سن تردد برای موتور سیکلت ها، شرط ترخیص برای این وسایل نقلیه مدت پیش گفته است و چنان چه مالک موتور سیکلت مدعی صحت و سلامت ظاهری و فنی موتور سیکلت با برگه معاینه فنی معتبر باشد، پس از بازدید کارشناس پلیس راهور و اخذ تائیدیه مربوطه، برابر دستورالعمل نسبت به ترخیص آن اقدام خواهد شد.

رئیس پلیس راهور استان البرز گفت : موتور سیکلت هایی که هیچگونه سابقه ای در سامانه شماره گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی بوده و باید مالکان یا نماینده قانونی آن ها به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

سرهنگ شرق با اشاره به این که موتورسیکلت های با حجم موتور بیش از 250 سی سی شامل این طرح نمی باشند، خاطرنشان کرد: این طرح ترخیص مشمول موتور سیکلت های رسوبی می باشد که صرفاً توسط پلیس راهنمایی و رانندگی توقیف شده و موتور سیکلت هایی که توسط رده های دیگر ناجا و یا در اجرای دستورات مقامات محترم قضایی توقیف شده اند پس از سیر مراحل مربوطه در فرایند ترخیص این دستورالعمل قرار می گیرند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز